معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: افزون بر ۷۰ درصد لنج‌های صفاری و تجاری کشور در استان بوشهر هستند که با پیگیری‌های مستمر ترخیص کالای همراه ملوان«ته‌لنجی» ساماندهی شد.
کد خبر: ۴۸۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 29 August 2017
عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان با بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، و با قدردانی از اعتماد نمایندگان در خانه ملت به کابینه دولت دوازدهم، اظهار داشت: با این اعتماد به دولت، مسیر خدمت‌گذاری را برای توسعه و پیشرفت هموار کردند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت یازدهم در بیان عملکرد و کارهای خود به مردم مظلوم واقع شد افزود: با وجود اجرای کارهای بزرگ و ارزشمندی که صورت گرفت اطلاع رسانی مطلوب انجام نشد.

گراوند با اشاره به اینکه در استان بوشهر نیز کارهای زیر بنایی بسیاری در حال اجرا است، بیان کرد: در دولت یازدهم مجموع اعتبارات عمرانی و استانی جذب شده افزون بر پنج هزار و 100 میلیارد تومان بوده که این میزان جذب سبب شد سال گذشته بالاترین تخصیص و جذب را در بین دیگر استان‌های کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبار تنها بر روی کاغذ نبوده بلکه محقق شده است گفت:  سخت‌تر از جذب اعتبارات، اصلاح ساختار است، برخی مشکلات چند دهه گریبانگیر مردم استان بود و محدودیت‌هایی را به وجود آورده بود که جز با اصلاح ساختار مرتفع نمی‌شد‌.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به تصویب آیین‌نامه ته لنجی در هیئت دولت تصریح کرد: از کارهای زیر بنایی که در استان بوشهر صورت گرفته حل مشکل ته لنجی است که طرح ساماندهی آن با پیگیری‌های انجام شده  تصویب شد.

گراوند با اشاره به اینکه ترخیص کالای همراه ملوان«ته‌لنجی» در استان بوشهر ساماندهی شد افزود: افزون بر 70 درصد لنج‌های صفاری و تجاری کشور در استان بوشهر هستند که با پیگیری‌های مستمر ترخیص کالای همراه ملوان«ته‌لنجی» ساماندهی شد.

وی با بیان اینکه اکنون عواض این کالاهای وارداتی با شیوه دیگری وارد استان و صرف رفع دغدغه‌های مردم می‌شود افزود: اجرای این طرح تحول مهمی در حوزه معیشت ساحل نشینان و پایداری اشتغال ملوانان ایجاد می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار