احمد علی باباییگفت: این شطرنج باز اوکراینی با هشت امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد، احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج کشورمان نیز با 6.5 امتیاز دوم شد و مسعود مصدق پور با همین تعداد امتیاز و پوئن شکنی کمتر در جای سوم قرار گرفت.
کد خبر: ۴۸۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 29 August 2017
قهرمانان چهاردهمین دوره رقابت های شطرنج 'اوپن ابن سینا' شهر همدان روز دوشنبه طی مراسمی در سالن 6 هزار نفری انقلاب این شهر معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، رئیس هیات شطرنج همدان در حاشیه این دوره از رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت:در پایان این رقابت ها که با شرکت 321شطرنج باز در گروه A و B برگزار شد، استانیسلاو بوگدانوویچ (Bogdanovich Stanislav)استاد بزرگ شطرنج اوکراین قهرمان جدول اساتید A شد.

احمد علی بابایی اظهار کرد: این شطرنج باز اوکراینی با هشت امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد، احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج کشورمان نیز با 6.5 امتیاز دوم شد و مسعود مصدق پور با همین تعداد امتیاز و پوئن شکنی کمتر در جای سوم قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین اصغر گلی زاده با 6.5 امتیاز چهارم و همایون توفیقی با همین تعداد امتیاز پنجم شد.

وی گفت: الکسی شیروف (Shirov Alexei) استاد بزرگ شطرنج لتونی و قهرمان دوره گذشته نیز ششم شد.

به گفته وی در جدول گروه B نیز که در یازده دور برگزار شد، فرزین رضایی با 9 امتیاز قهرمان شد، آروین عادلی با همین تعداد امتیاز و پوئن شکنی کمتر مقام دوم را کسب کرد و مهدی نیکوکار نیز با 9 امتیاز در سکوی سوم قرار گرفت.

به نفرات برتر این رقابت ها جوایز نقدی اعطا شد.

چهاردهمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج اوپن ابن سینا با 321 شطرنجباز به میزبانی سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار شد. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار