معاون هماهنگی امور اقتصادی منابع استانداری همدان بابیان اینکه امروز دشمنان خارج از کشور نمی‌توانند به ایران اسلامی لطمه وارد کنند، تأکید کرد: مهم‌ترین اقدام باید شناخت دشمنان داخل کشور باشد.
کد خبر: ۴۸۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 29 August 2017
معاون هماهنگی امور اقتصادی منابع استانداری همدان گفت: طی هفته دولت امسال از ۸۷۳ میلیارد طرح در حال افتتاح و بهره برداری در استان همدان ۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به شهرستان اسدآباد است.

به گزارش مهر، رضا قیاسی در نشست با فعالان اقتصادی و تولیدی، صنوف و کشاورزان شهرستان اسدآباد اظهار داشت: کشور ایران در موقعیتی قرار گرفته که در تمامی زمینه ها و مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی و امنیتی پیشرفت های چشمگیری داشته و اکنون در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی افزود: دولت تمام زیرساخت های لازم در راستای پرداختن به اقتصاد و اشتغال را ایجادکرده و اکنون زمان ایجاد شرایط سرمایه گذاری در راستای اشتغال و بهبود اقتصاد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی منابع استانداری همدان با بیان اینکه امروز دشمنان خارج از کشور نمی توانند به ایران اسلامی لطمه وارد کنند، تاکید کرد: مهمترین اقدام باید شناخت دشمنان داخل کشور باشد.

وی عنوان کرد: اگر در داخل کشور همدلی، همزبانی و همکاری با قوه مجریه وجود داشته باشد قدرت کشور افزایش یافته و موفقیت ها روز افزون می شود.

قیاسی عنوان کرد: در هفته دولت در استان همدان ۸۵۹ طرح عمرانی، خدماتی، تولیدی و کشاورزی با اعتباری افزون بر۸۷۳ میلیارد تومان در حال افتتاح و بهره برداری است که از این تعداد ۱۰۵ طرح کلنگ زنی و مابقی افتتاح است.

وی به موقعیت شهرستان اسدآباد در استان همدان اشاره و عنوان کرد: از ۸۷۳ میلیارد طرح در حال افتتاح و بهره برداری، ۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به شهرستان اسدآباد است که این مسئله نوید بخش اتفاقات خوبی در سطح شهرستان خواهد بود.

فرماندار اسدآباد نیز در این جلسه گفت: در شهرستان اسدآباد ۶۲ طرح و پروژه اقتصادی، عمرانی، کشاورزی و بهداشتی با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان اسدآباد به بهره برداری می رسد.

حسین افشاری با بیان اینکه تمرکز اقدامات بر مسائل اقتصادی بوده است، تاکید کرد: بهبود شرایط اقتصادی نوید بخش اقدامات جدید در حوزه اشتغال خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار