ستواندوم محمددهقان اهل یزد ، متاهل و دارای دو فرزند بود که ماه گذشته به استان سیستان و بلوچستان شهرستان ایرانشهر جهت خدمت عملیاتی منتقل شده بود.
کد خبر: ۴۸۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 29 August 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در مورد حادثه گفت در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور افرادی مسلح در اطراف منزلی در یکی از خیابان های شهرستان ایرانشهر بلافاصله دو اکیپ از ماموران پلیس آگاهی این شهر در محل حضور یافتند . سرهنگ احمد طاهری   افزود ماموران آگاهی پس از حضور در محل  به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک نامعلوم برخورد کردند که سرنشینان آن به محض مشاهده ماموران به صورت ناگهانی به سمت آنان تیراندازی کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران سریعا مقابله به مثل کرده که متاسفانه در این درگیری ستواندوم محمددهقان یکی از کارکنان خدوم نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان  اشاره  کرد: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در این رابطه سه مظنون دستگیر شدند که تحقیقات از آنها ادامه دارد.

شایان ذکر است ستواندوم محمددهقان  اهل یزد ، متاهل و دارای دو فرزند بود که  ماه گذشته به استان سیستان و بلوچستان شهرستان ایرانشهر جهت خدمت عملیاتی منتقل شده بود.

زمان تشییع پیکر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
روح شاد و انشاآالله با سالار شهیدان محشور و هم نشین گردد
انشاآالله شهادت هم نصیب همه ماها گردد
جسارتا عکس شهید با درجه ستوان یکم است ولی در خبر ستوان دوم ذکر گردیده لطفا اصلاح فرمائید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار