کد خبر: ۴۸۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 29 August 2017
تابناک / رئیس هیات فوتبال بندر انزلی گفت: به نظر سرمربی ملوان احترام می‌گذارم اما نمی‌توانیم با جان مردم بازی کنیم و اجازه استقرار تماشاگران در سکوهای فرسوده را بدهیم.

محمود رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد گلایه‌های نادر دست‌نشان از بسته بودن بخش اعظمی از سکوهای ورزشگاه تختی و محروم شدن اجباری هواداران ملوان از حضور در ورزشگاه گفت: درد ما دردی قدیمی و کهنه است. ورزشگاه تختی انزلی 60 سال سن دارد و پیر و فرسوده است. اواخر فصل گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و شهرستان انزلی در نامه‌ای به ما اعلام کردند که سکوهای بخشی از ورزشگاه تختی استحکام لازم را ندارد و خطر آفرین است. بنابراین از فصل گذشته بخشی از سکوها را محدود کردیم و با نظر کارشناسی از بخشی دیگر آن استفاده کردیم و در این فصل هم در نهایت مجبور شدیم در ابتدای این فصل آن بخش از ورزشگاه را کاملا مسدود کنیم.

وی ادامه داد: اگر سکوها را مسدود نمی‌کردیم ملوان یا باید بدون تماشاگر بازی می‌کرد یا در شهرهای همجوار به میدان می‌رفت، یعنی در ورزشگاه عضدی یا سردار جنگل رشت، یا در شهر لاهیجان و تالش بازی می‌کردیم که در آنصورت هم مشکلات زیادی داشتیم و در نهایت با همکاری فرماندار و مسئولان استانی و شهری از بخشی از ورزشگاه استفاده کردیم .

رئیس هیات فوتبال انزلی با اشاره به مصوبه برای تخریب و ساخت ورزشگاه تختی انزلی گفت: در نهایت مقرر شد که این ورزشگاه به صورت فاز به فاز تخریب و بازسازی شود و هم زمان هم بازی‌های انزلی در آن برگزار شود. اکنون هم از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و شهرستان انزلی و نمایندگان محترم مجلس می‌خواهم که هر چه سریع‌تر کار بازسازی سکوهای ورزشگاه تختی آغاز شود تا آن بخش از ورزشگاه زودتر قابل استفاده شود. به هر حال ممکن است ملوان به لیگ برتر بازگردد و با این شرایط و این ورزشگاه میزبانی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس دشوار خواهد بود.

رمضانی با اشاره به صحبت‌های نادر دست نشان برای همکاری مسئولان و باز کردن سکوهای ورزشگاه گفت: اگر بخواهیم سکوهای ورزشگاه را باز کنیم باید مجوز اداره کل ورزش و جوانان استان را داشته باشیم هرچند به نظرم عقلانی‌تر کار بازسازی سریع‌تر این سکوهاست تا این بخش از ورزشگاه خالی از تماشاگر نباشد. ما به نظر نادر دست نشان احترام می‌گذاریم اما نمی‌توانیم با جان مردم هم بازی کنیم و شاهد اتفاق تلخی مثل ورزشگاه متقی ساری در فوتبال ایران باشیم. امیدوارم مسئولان هرچه سریع‌تر کار بازسازی ورزشگاه تختی انزلی را آغاز کنند. به هر حال هیات فوتبال مسئول برگزاری مسابقات است و من مسئول ساخت ورزشگاه نیستم و امیدوارم که هرچه زودتر کار بازسازی این ورزشگاه آغاز شود و ظاهرا بخشی از اعتبارات برای بازسازی این ورزشگاه آغاز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار