کد خبر: ۴۸۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶ 29 August 2017
تابناک / هافبک پیشین پرسپولیس و فصل گذشته ماشین‌سازی از حضور در سپیدرود انصراف داد. این کار واکنش این باشگاه را در پی داشت.
 
پیام صادقیان هافبک فصل گذشته ماشین‌سازی پس از به‌ توافق مالی نرسیدن با نفت تهران ترجیح داد به سپیدرود رشت بپیوندد تا برای رشتی‌ها در لیگ هفدهم به میدان برود اما بازیکن پیشین پرسپولیس از این تصمیم خود نیز پشیمان شد و بعد از چند جلسه تمرین، دیگر در تمرینات سپیدرود حاضر نشد.

سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت در گفت‌وگو با ایسنا درباره جدایی صادقیان اظهار کرد: پس از مشخص شدن زمان بازی ما مقابل سپاهان، صادقیان به باشگاه گفت که پس از این دیدار دوباره در تمرینات شرکت می‌کند اما از آن روز گوشی‌اش را خاموش کرد و تا امروز (دوشنبه) در تمرین حاضر نشد. ما نیز تا امروز به او فرصت داده بودیم. همه باید بدانند که هیچ بازیکنی بالاتر از سپیدرود نیست.

وی ادامه داد: ما تمام خواسته‌های مالی صادقیان را فراهم کرده بودیم و قرار بود پس از ثبت قرارداد این بازیکن در هیات فوتبال، چک بخشی از قراردادش را نیز پرداخت کنیم. هم‌چنین او خواسته‌های مالی دیگری نیز داشت که ما آن‌ها را پذیرفتیم اما پس از دیدار با پیکان دیگر در تمرین‌ها شرکت نکرد. ما به نظر او احترام می‌گذاریم و فصل را بدون پیام صادقیان ادامه می‌دهیم. قرارداد داخلی با او بسته بودیم که آن نیز به صورت خودکار فسخ خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار