نماینده ولی فقیه در فارس گفت: فعالیت و تلاش مسئولین باید در سفره و معیشت مردم دیده شود تا آنها نیز قدردان باشند.
کد خبر: ۴۸۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 29 August 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:آیت الله اسد الله ایمانی در بیستمین جشنواره شهید رجایی، گفت: آنچه موجب موفقیت می شود در رضای حق قدم برداشتن و بزرگترین سرمایه برای دنیا و آخرت است.

وی ادامه داد: آنچه پایدار مانده رضای حضرت حق است که انسان بتواند جلب نظر مردم در خدمت رسانی به آنها داشته باشد.

امام جمعه شیراز افرود: دیدگاه اسلام در خصوص خدمت به مردم مشخص است که با این دیدگاه کار کردن خستگی ندارد و همواره انسان شاداب و با نشاط است.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: موضوع رفع نیازجامعه برکات و آثار مختلف برای جامعه دارد و خانواده ها را از مشکلات نجات می دهد.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: هرگامی که بر می داریم  برای خدمات رسانی به نیازمندان جامعه بسیار خوب و دارای جایگاه بالایی است و این ارزش و اعتبار است.

آیت الله ایمانی یادآور شد: هر روز باید فضای جامعه را وسیع و گسترده ساخت تا همه دستگاه ها فعالیت وسیع داشته باشند تا فقط ۱۱ دستگاه برتر معرفی نشوند.

وی تصریح کرد: تجلیل از دستگاه ها و کارمندان بسیار موثر است زیرا فعال و کم فعال باید جداگانه دیده شود.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: این حرکت ها باید به سفره و زندگی مردم برسد و موجب بهتر شدن اقتصاد و معیشت مردم شاهد باشیم، حمایت و مبارزه با فقر باید در اولویت کار باشد.

امام جمعه شیراز افزود: در مقابل خدمات مسئولین مردم تشکر می کنند و مسئولین نیز باید خود را خدمتگذار بدانند و ارتباط این دو مهم بسیار تاثیرگذار است.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: حرمت افراد در هرشرایط باید حفظ شود و از طرفی نباید فراموش کرد که آنچه داریم از برکت خون شهدا است اگر شهدای حرم نبودند مشاهده کردیم که دشمن تا کجا نفوذ می کند و این امنیت و آرامش برگرفته از خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که باید جایگاه آنها حفظ شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار