استاندار فارس گفت: ۴۴ درصد اعتبارات صنعتی صندوق توسعه ملی به استان فارس تزریق و اجرایی شده که نشان از سرمایه گذاری موثر در فارس است.
کد خبر: ۴۸۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 29 August 2017
تابناک فارس به نقل از مهر: محمد علی افشانی در بیستمین جشنواره شهید رجایی، گفت: با نگاه بسیار سختگیرانه به افتتاح پروژه های آماده، در هفته دولت تعداد یک هزار پروژه با ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

وی ادامه داد: این وضعیت نشان از مطلوب بودن شاخص های عمومی است هرچند که باید بهتر شود و از طرفی موضوع اشتغال و خشکسالی تا ۱۰ سال همراه با استان است.

استاندار فارس تصریح کرد: اما تلاش مسئولین و همراهی مردم باعث شد که نرخ بیکاری از میانگین کشور کمتر شد.

افشانی افزود: در بحث اعتبارات استان نیز باید به این نکته توجه داشت که از اول ورود به استان سهم اعتبارات ملی را پیگیری کردم و سال گذشته این مهم محقق شد و بیش از ۱۰۰ درصد اعتبار جذب شد.

وی یادآور شد: در سال ۹۷ مهمترین پروژه آزاد راهی ایران در فارس افتتاح می شود که این نشان از تزریق اعتبارات مناسب است.

استاندار فارس ادامه داد: بیش از یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی مصوب و اجرایی شده که در حال پرداخت است معادل ۴۴ درصد پرداخت صنعتی صندوق توسعه ملی است و موضوع انرژی خورشیدی بزرگترین کارخانه تولید پنل های خورشیدی افتتاح شد.

افشانی افزود: در حوزه گردشگری طی ۲ سال ۴ هتل مصوب و از صندوق توسعه پرداخت خواهد شد و در حوزه کشاورزی نیز تغییر الگوی کشت در فارس است.

وی یادآور شد: با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال روان آب ها در عمق بیش از ۱۰۰۰ متر هستیم که نقطه گذاری هایی انجام و در حال تحقق هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار