۵ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک صنعتی قیروکارزین اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 29 August 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سید مصطفی هاشمی معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی فارس از اجرای ۵ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک صنعتی قیرو کارزین خبرداد و گفت: این طرح‌ها در ماه های آینده به بهره برداری می‌رسد.


وی افزود: طرح خط انتقال برق به طول ۹ کیلومتر و با اعتبار افزون بر ۲۰ میلیارد ریال از مهمترین طرح‌های عمرانی این شهرک صنعتی است که پاییز به بهره برداری می‌رسد.


هاشمی همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های زیرسازی، آسفالت، روشنایی معابر و گازرسانی به این شهرک صنعتی ادامه داد: برخی از این طرح‌ها به پایان رسیده و برخی دیگر نیز در ماه‌های آینده به بهره برداری می‌رسد.


وی از حمایت حداکثری سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی قیر و کارزین خبر داد و اظهار کرد: برای سرمایه گذاران بویژه در شهرک های صنعتی مناطق محروم مشوق‌های مناسبی از جمله تخفیف و تقسیط در پرداخت حق انتفاع در نظر گرفته شده است.


هاشمی گفت: این شهرک صنعتی دارای امکاناتی نظیر شبکه آب، برق، مخابرات و روشنایی است و بزودی گاز این شهرک نیز وصل خواهد شد.


معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: شهرک صنعتی قیروکارزین در زمینی به مساحت ۷۶ هکتار احداث که ۶۵ هکتار آن آماده واگذاری است و تاکنون بیش از ۶. ۵ هکتار از زمین‌های آن به صنعتگران واگذار شده است.


وی با بیان اینکه در شهرک صنعتی قیروکارزین تاکنون ۲۰ قرارداد با سرمایه گذاران منعقدشده است، تصریح کرد: از این تعداد چهار واحدصنعتی بهره بردار و ۱۶ واحد صنعتی در حال ساخت و ساز است که برخی از آن‌ها امسال به بهره برداری می‌رسد.


هاشمی بابیان اینکه تمام زیرساخت‌ها و امکانات و تسهیلات لازم برای سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی فراهم شده است، افزود: این شهرک گنجایش استقرار ۲۶۴ واحد صنعتی با پیش بینی ۱۳۰۰ نفر اشتغالزایی درحوزه صنایع مختلف را دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار