معاون استاندار قم:
معاون استاندار قم از افتتاح پروژه مهار سیلاب در منطقه پردیسان قم همزمان با هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶ 29 August 2017
به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی با اشاره به تأکید دولت یازدهم به حفظ منابع طبیعی در کشور و برنامه‌های استان قم در این حوزه اظهار داشت: در هفته دولت بخشی از پروژه‌هایی که در استان قم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد در حوزه منابع طبیعی و سازمان جنگل‌داری و مراتع در استان است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان جنگل‌داری و مراتع خبر داد و افزود: بحث آبخیزداری و مهار سیلاب یکی از مشکلات استان قم به‌ویژه در منطقه پردیسان بوده که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان جنگل‌داری و مراتع اقدامات لازم برای رفع این مشکل صورت گرفته است.

معاون امور عمرانی استاندار قم به پروژه‌های اجراشده در بالادست پردیسان اشاره و تصریح کرد: زمستان سال جاری با توجه به بارندگی بسیاری که در استان قم ثبت‌شده اما اولین سالی است که آب‌گرفتگی و سیلاب در این بخش گزارش نشده که نتیجه اجرای بخشی از پروژه‌های آبخیزداری و پخش سیلاب در این منطق بوده است.

بهشتی مکان اجرای این پروژه‌ها را در بالادست پردیسان و قبل از ورجان اعلام کرد و گفت: با تکمیل این پروژه و افتتاح بخشی از  آن در هفته دولت مشکلات این منطقه در فصل بارندگی‌های زمستانی حل‌شده و به ساختمان‌های این منطقه دیگرخسارتی وارد نمی‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار