پروژه احداث فاز ۲ مجتمع مسکونی نور ایراهستان در فاصله سال های ۹۳ تا ۹۶ از طرف مسئوولین تاکنون ۳ بار کلنگ زنی شده و همچنان در مراحل اولیه ساخت باقی مانده است.
کد خبر: ۴۸۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 29 August 2017
تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:پروژه احداث فاز ۲ مجتمع مسکونی نور ایراهستان از جمله طرح های برزمین مانده و گِره دار در لارستان است که تاکنون کلنگ آن ۳ بار توسط مسئوولین به زمین زده شده است.
تعاونی نور ایراهستان که تا چند سال پیش با نام تعاونی کارکنان دولت شناخته می شد، در اوایل دهه ۸۰ اقدام به ساخت واحدهای مسکونی کرد که پس از کِش و قوس های فراوان تعدادی از واحدها را پس از سالها به متقاضیان واگذار کرد.
البته در این میان تعدادی از اعضا به دلیل برخی مسائل از قبول دریافت این واحدها خودداری کردند و مقرر شد تعدادی واحد مسکونی در قالب فاز ۲ مجتمع نور ایراهستان برای آنها و تعدادی از اعضای جدید ساخته شود.
این پروژه از سال ۹۲ کلید خورد و برای نخستین بار در هفته دولت سال ۹۳ کار کلنگ زنی آن توسط مسئوولین صورت گرفت و با پرداختی برخی از اعضا مجوزهای ساخت دریافت شد.
به دلیل عدم شروع بکار پروژه، بار دیگر در هفته دولت سال ۹۴ شاهد کلنگ زنی احداث فاز ۲ مجتمع مسکونی نور ایراهستان بودیم که باز هم اقدام در خور توجهی برای احداث آن صورت نگرفته تا اینکه به طور موقت در سال ۹۵ با وجود آنکه کلنگ زنی انجام نشد، اما مراحل گودبرداری اولیه صورت گرفت اما کار شروع نشده بار دیگر به تعطیلی کشید.
مسئوولین شرکت تعاونی نور ایراهستان که علاقه زیادی به کلنگ زنی برای این پروژه بر زمین مانده دارند، بار دیگر مسئوولین را مجاب به کلنگ زنی این پروژه در قالب طرح های هفته دولت در سال ۹۶ کردند.
امید می رود که به قول معروف این کلنگ زنی منجر به خیر و پیشرفت شود….
نکته پایانی؛ از مسئوولان اجرایی لارستان به خصوص فرمانداری ویژه لارستان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان تقاضا می شود علاوه بر کلنگ زنی پروژه ها، پیگیر عملیاتی شدن آنها نیز باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار