در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی رخ داد:
آقای کریمی‌قدوسی، نقوی‌حسینی و بسیاری دیگر از همکاران عزیز به استان‌های مختلف کشور دعوت می‌شدند تا در دانشگاه‌های مختلف سخنرانی کنند اما سیستم دولتی سخنرانی آنها را به هم می‌زند. چگونه است که یک نفر نماینده باشد و دیگری نماینده‌تر؟
کد خبر: ۴۸۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸ 28 August 2017
به گزارش تابناک قم، مجتبی ذوالنوری در جلسه نشست علنی امروز مجلس در واکنش به تذکر دقایق قبل مصطفی کواکبیان با استناد به بند ۱۱ از ماده ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس مبنی بر لزوم حفظ شئونات مجلس توسط هیئت رئیسه اعلام کرد: اولا بنده از اظهارنظر آقای کواکبیان خوشحال هستم اما سیستم قرعه‌کشی و ثبت نام باید حاکم باشد و این در حالی است که اسم ایشان به عنوان نفر اول ثبت نشده بود و بنده به جنابعالی این نکته را گفتم و هم آقای وکیلی و هم کاتب دو عضو هیئت رئیسه نیز تاکید داشتند که اسم کواکبیان درج نشده بود.

همچنین عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با اشاره به پیگیری ماجرای لغو سخنرانی مطهری از سوی مجلس گفت: آقای کریمی‌قدوسی، نقوی‌حسینی و بسیاری دیگر از همکاران عزیز به استان‌های مختلف کشور دعوت می‌شدند تا در دانشگاه‌های مختلف سخنرانی کنند اما سیستم دولتی سخنرانی آنها را به هم می‌زند. چگونه است که یک نفر نماینده باشد و دیگری نماینده‌تر؟

اگر سخنرانی جنابعالی بر هم بخورد چون برادر خانم رئیس مجلس هستید باید کارگروه ویژه تشکیل شده یا موضوع بررسی شود اما اگر سیستم دولتی به کرات در سراسر کشور سخنرانی‌های دیگر نمایندگان را تعطیل کند نه صدایشان به جایی می‌رسد و نه نسبت فامیلی با رئیس مجلس دارند که گروه کارویژه تشکیل شود و موضوع مطرح شود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار