فرماندار شهرستان داراب گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور)، امسال 78 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار یک هزار و 420 میلیارد ریال برای افتتاح و کلنگ زنی مهیا شد که بخشی از آنها از ابتدای این هفته به انجام رسیده است.
کد خبر: ۴۸۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰ 29 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:عبدالرضا قاسمپور، گفت: شماری از این طرح ها شامل، افتتاح چهار کیلومتر بزرگراه داراب - جنت شهر با اعتبار 70 میلیارد ریال، افتتاح جایگاه عرضه فرآورده های نفتی دهستان پاسخن با مشارکت بخش خصوصی و صرف 25 میلیارد ریال هزینه، افتتاح گاز رسانی به روستاهای عطابخش و برگان با 22 میلیارد ریال اعتبار است.
وی افزود: همچنین افتتاح پست 66 کیلو ولت فوق توزیع داراب با هزینه 15میلیارد ریال، افتتاح مرکز بهداشتی درمانی جنت شهر داراب در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با صرف 12 میلیارد ریال اعتبار و افتتاح طرح سورتینگ و بسته بندی میوه در شهرک صنعتی داراب، شمار دیگری از این طرح هاست.
او گفت: این واحد بسته بندی میوه که از سوی بخش خصوصی و در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با زیربنای 700 مترمربع احداث شده، ظرفیت تولید سالانه آن 6 هزار تن است.
قاسمپور بیان کرد: این واحد تولیدی با 15 میلیارد ریال راه اندازی شده که از این میزان 10 میلیارد ریال آن آورده سرمایه گذار است و مابقی آن از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.
فرماندار داراب افزود: همچنین در مدت یاد شده، کلنگ تعدادی دیگر از طرح های عمرانی در این شهرستان به زمین زده شده که از جمله آنها آغاز عملیات گاز رسانی به روستاهای درنگانه، پاسالاری، حسن آباد، گودشانه سفلی و گود شانه علیا، شروع عملیات احداث کارخانه فرآوری، بسته بندی و سردخانه یک هزار و 500 تنی خرماست.
قاسمپور گفت: این واحد صنعتی که ظرفیت تولید سالانه آن سه هزار و 500 تن است در زمینی به مساحت چهار هزار و 160 مترمربع با زیربنای 2 هزار و 700 مترمربع با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال احداث خواهد شد.
آیین بهره برداری و کلنگ زنی این طرح ها با حضور معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس انجام شد.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
از دوم تا هشتم شهریور در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار