روز گذشته قطعه چهار و نیم کیلومتری بزرگراه داراب جنت شهر با اعتبار 7 میلیارد تومان با حضورشاپور رستمی معاون زیارتی و گردشگری استانداری فارس، زاهدی رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ 28 August 2017
تابناک فارس به نقل از داراب آنلاین:پروژه داراب جنت شهر در بهمن ماه سال 1392 با حضور عشایری مدیر کل راه و شهرسازی وقت استان فارس و جمعی از مسئولین شهرستانی کلنگ زنی شد اما تاکنون این پروژه پیشرفت قابل توجهی نداشته است.
در آیین افتتاح فاز اول این پروژه بزرگراهی صادقی امام جمعه داراب با انتقاد از طولانی شدن ساخت این مسیر پرحادثه خطاب به معاون استاندار فارس گفت: به استاندار بگویید با توجه به طولانی شدن روند ساخت پیمانکار را خلع ید و عزل کنید.حدود چند سال پیش  این پروژه به طول ۱۴ کیلومتر کلنگ زنی و مقرر شد پیمانکار این جاده را سه سال بعد تحویل دهد. اما  متاسفانه امروز بعد از این همه سال فقط 4 کیلومتر افتتاح شده است.
وی افزود: بخشی از این جاده در مقایسه با جاده قدیم در سطح پایین تری قرار دارد  وبالا و پایین است.  در اثر این تعلل در ساخت پروژه تاکنون کشته ها و مصدومان زیادی ناشی از تصادف در این جاده داده ایم. آقای استاندار  انتقاد ما این است که چرا پیمانکار های ضعیف مالی در حوزه راه برای داراب انتخاب می شوند  لذا این پیمانکار را خلع ید کنید تا پروژه زودتر به اتمام برسد و شاهد تصادفات کمتری باشیم.
زاهدی نماینده مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در هنگام افتتاح پروژه قول داد مابقی این جاده تا دهه فجر امسال  به بهره برداری خواهد رسید. زاهدی همچنین گفت ۸۲کیلومتر بزرگراه در داراب با اعتبار ۱۵۰میلیارد تومان در حال ساخت است.
معاون استاندار فارس انتقاد امام جمعه  داراب را در این خصوص منطقی دانست  و گفت: انتقاد امام‌جمعه  و  وعده مهندس زاهدی در مورد افتتاح پروژه در دهه فجر امسال به اطلاع استاندار خواهم رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار