یک یادداشت کوتاه...
از یک طرف سید قادر لاهوتی که علنآ خود را معاف کرده و همه چیز را به خود اعضای شورا و منتخبین مردم سپرده است و به نظر اقدامی جالب و درست نموده است و از طرفی دیگر محمود منطقیان که این روزها مورد آماج حرف و حدیث ها و سایت ها قرار گرفته تا جایی که وی را مجبور به صدور بیانیه کرده .
کد خبر: ۴۸۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳ 28 August 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
دو راهی تردید/ جوان گرایی و مدیریت علمی یا مدیریت سنتی
به حاشیه نمیروم و یک راست مطلبم را بیان میکنم چرا که دیگر نیازی به معرفی و توضیح ایده ها نیست.
انتخاب شهردار شهر دهدشت پلکان پلکان به لحظات حساس و سرنوشت ساز خود رسیده است. از بین 18 گزینه مورد نظر به 2 گزینه نهایی رسیده است.
انتخاب پر سرو صدا ترین شهردار استان، اصلاح طلبان کهگیلویه را بر سر یک دو راهی قرار داده است به نام دو راهی تردید...
در یک سو جوانی از نسل سوم اصلاح طلبان با مدیریت علمی قرار دارد و در سوی دیگر مدیریت سنتی...
فرشید عزیزی یا اسفندیار برخه؟؟؟
در این میان هرکدام حامیانی دارند و هر کدام هم منتقدانی و اینکه حرف هر دو طیف هم شنیدنی است اما چیزی که مهم است اینست که هر دو از یک طیف سیاسی هستند و هر کدام هم شاخصه هایی دارند.
از یک سو فرشید عزیزی که تحصیلات ارشد مدیریت دارد و دانشجوی مقطع دکتراست، جوانی که از ابتدا در طیف اصلاحات رشد کرده و مورد حمایت قشر زیادی از اصلاح طلبان خصوصا جوانان میباشد و در سویی دیگر اسفندیار برخه یکی از پرسنل آبفای شهری که به گونه ای مورد حمایت محمود منطقیان است.
اینجاست که باید اعضای شورای شهر درایت، تدبیر و اندیشه کنند و با اطمینان کامل سکان شهرداری دهدشت را به دست شهردار اصلح بسپارند.شهرداری که بداند مدیریت چیست و به قول معروف آپدیت شده علم روز مدیریت شهری باشد.
در این میان اما بزرگان اصلاحات کهگیلویه حرف های بس شنیدنی دارند.
از یک طرف سید قادر لاهوتی که علنآ خود را معاف کرده و همه چیز را به خود اعضای شورا و منتخبین مردم سپرده است و به نظر اقدامی جالب و درست نموده است و از طرفی دیگر محمود منطقیان که این روزها مورد آماج حرف و حدیث ها و سایت ها قرار گرفته تا جایی که وی را مجبور به صدور بیانیه کرده و اعلام کرده است که هیچ دخالتی در انتخاب شهردار نمیکنم و همه چیز را به منتخبین مردم میسپارم اما در عمل باز هم حرف و حدیث ها حکایت از آن دارد که ایشان همچنان به انتخاب گزینه خود برای شهرداری مصر است و بر سر موضع خود ایستاده است.
در این میان نباید اجازه داد که کسی از آب گل آلود ماهی بگیرد چون معامله ای در کار نیست که قرار باشد سود و زیانش را در نظر گرفت.حرف بر سر انتخاب یک شهردار اصلح و کاردان است و بس.
فردا شب این استرس و هیجان به سر خواهد آمد و تکلیف شهردار دهدشت مشخص میشود؛ جوان گرایی و مدیریت علمی یا مدیریت سنتی...
سید مصطفی گنجی
96/6/6
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
سى دهدشت چ بر سرش اوميه كه فرشيد عزيزى ايخو شهردارش وابو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار