وزیر کشور خبر داد
وزیر کشور با اشاره به اینکه برای تغییر استانداران به ارزیابی نیاز داریم گفت: برخی استانداران تقاضای بازنشستگی یا انتقال به دیگر دستگاه‌های اجرایی را دارند و قطعاً شاهد تغییراتی هستیم و تا اول مهرماه مشخص می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ 28 August 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز اظهار کرد: برای تغییر استانداران به ارزیابی نیاز داریم و در انتهای هر دوره ارزیابی صورت می‌گیرد برخی استانداران تقاضای بازنشستگی یا انتقال به دیگر دستگاه‌های اجرایی را دارند و قطعاً شاهد تغییراتی هستیم و تا اول مهرماه مشخص می‌شود، همچنین انتخاب فرمانداران به تناسب نگرش استانداران است اما بنا داریم حداقل تغییرات را ایجاد کنیم.

وی گفت: وزارت کشور نیاز به مدیران خاص دارد و در حال حاضر به عنوان دستگاه حاکمیتی در کادرسازی دچار خلاء شده‌ایم و به همین دلیل سن افراد در وزارت کشور در رده‌های بالاتر است اما برنامه داریم از هر استانی 100 نفر به صورت میانگین با شرایط تحصیلی مرتبط و مشی اعتدال جذب کنیم تا در آینده نزدیک شاهد حضور نسل جدید در وزارت کشور باشیم.

وزیر کشور تصریح کرد: در راستای طرح کنترل قاچاق کالا و ارز، ساماندهی بازارچه‌های مرزی صورت گرفته و کولبرها فقط در چهار استان حق فعالیت دارند.

وی با بیان این نکته که دولت متعلق به همه مردم است، گفت: دولت وقتی رای می‌آورد برای همه مردم است اگرچه مدیران ارشد باید منطبق با سیاست‌های دولت انتخاب شوند ولی در خدمت‌رسانی به مردم نگاه عادلانه وجود دارد، همچنین 24 میلیون رأی به معنای تفکیک نیست و دولت برای 80 میلیون جمعیت است و به همه سرویس می‌دهد و دولت دوازدهم نیز نگاه اعتدال‌گرایانه دارد و وزرای انتخابی نیز همه مشی اعتدال دارند.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار