با حضور دکتر زند،
نشست مشترک شورای دانشگاه، با حضور دکتر زند معاون وزیر جهاد کشاورزی و عضو هیأت امنای دانشگاه های منطقه گلستان، ششم شهریور ماه در سالن اندیشه برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 28 August 2017
 نشست مشترک شورای دانشگاه، با حضور دکتر زند معاون وزیر جهاد کشاورزی و عضو هیأت امنای دانشگاه های منطقه گلستان، ششم شهریور ماه در سالن اندیشه برگزار شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در این نشست گفت: یکی از چالش های کشور در حال حاضر، ارتباط دانشگاه با بخش اجرا است زیرا در این خصوص زیربنایی خوبی وجود ندارد.

عضو هیات امنای دانشگاه های منطقه گلستان تصریح کرد: در حال حاضر 2 هزار عضو هیات علمی در سازمان تحقیقات،‌آموزش و ترویج کشاورزی به همراه 300 ایستگاه تحقیقاتی کشاورزی در کل کشور فعال هستند که از جمله 10 ایستگاه تحقیقاتی کشاورزی در استان گلستان وجود دارد.

دکتر زند خاطرنشان کرد: هم اکنون کشور را به 10 هزار پهنه تقسیم بندی کردیم تا بتوانیم فعالیت ترویجی کشاورزی را به خوبی انجام دهیم.

وی یادآورشد: این سازمان آمادگی دارد تا طرحهای تحقیقاتی کاربردی دانشگاهیان را که به حل مشکلات جامعه منجر شود، حمایت کند.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان هدف از برگزاری این جلسه را همکاری مشترک پژوهشی و تحقیقاتی دوجانبه دانشگاه و سازمان تحقیقات آموزش کشاورزی عنوان کرد و افزود: هماهنگی بخش اجرا، صنعت و دانشگاه موجب میشود تا مسایل و مشکلات بخش کشاورزی کاهش یابد.

دکتر علی نجفی نژاد گفت: ما در راستای هماهنگی بخش های دانشگاه و اجرا، نشست های متعددی را برگزار کردیم که نتایج برخی از این نشستها در حال حاضر مورد استفاده مجموعه وزارت علوم قرار گرفته‌است.

شایان ذکر است: در این نشست اعضای هیات علمی دانشگاه، موارد مورد نظر خود را بیان کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار