تسنیم:زمین لرزه به شدت ۴.۹ ریشتر شَرَبیان در آذربایجان شرقی را لرزاند و بسیاری از واحدهای مسکونی روستای ایوق که کانون زمین لرزه بود آسیب دیده و خانه‌های خشتی تخریب شده است
کد خبر: ۴۸۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 28 August 2017
 بامداد امروز دوشنبه زمین لرزه‌ای به بزرگی چهار و نه دهم ریشتر، منطقه شربیان شهرستان سراب در آذربایجان شرقی را لرزاند که این زمین لرزه ساعت 3:44 بامداد و در عمق 6 کیلومتری زمین و در زمین‌های شربیان رخ داد که تا ساعت ظهر امروز 30 پس لرزه در این منطقه رخ داده است.

وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی گفت: سه مصدوم ناشی از زلزله شربیان توسط اورژانس دوزدوزان به مرکز درمانی انتقال یافتند، دو نوزاد که در زیر آوار مانده بودند نیز با سلامتی از زیر آوار خارج شدند و تیم‌های امداد و ارزیابی در محل حادثه هستند.

فرزاد رحمانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه تعدادمصدومان زلزله روستای ایوق به سیزده نفررسید گفت: از این تعداد یازده نفر مصدومیت و کوفتگی اندام‌ها و بدن دارند و یک نفر خانم باردار و مورد دیگر بیمار قلبی است که توسط اورژانس دقایقی قبل به بیمارستان سراب انتقال یافت.

به گزارش تسنیم در این زلزله بسیاری از واحدهای مسکونی روستای ایوق که کانون زمین لرزه بود آسیب دیده و خانه‌های خشتی تخریب شده است که تیم‌های ارزیابی بنیاد مسکن در حال برآورد خسارت وارده هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :