گزارش عملیات امداد و نجات هلال‌احمر در زلزله آذربایجان‌شرقی تا ساعت ۱۴
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان‌شرقی گفت: ۵۵ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر با برپایی ۱۵۰ دستگاه چادر امدادی ۶۰۰ تن به‌صورت اضطراری اسکان داده شدند.
کد خبر: ۴۸۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 28 August 2017
به گزارش تابناک تبریز،، مثنی حیاتی با بیان اینکه ساعت 03: 45 صبح امروز زمین‌لرزه 4.9 ریشتری به عمق 6 کیلومتری؛ در شهرستان شربیان روستای ایوق در سراب آذربایجان‌شرقی به وقوع پیوست، اظهار داشت: بر اثر وقوع زمین‌لرزه یک هزار و 400 تن حادثه دیده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه 600 تن از هموطنان توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر امدادرسانی شدند، اظهار داشت: 150 دستگاه چادر امدادی به‌منظور اسکان اضطراری هموطنان زلزله‌زده در استان آذربایجان‌شرقی برپا شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان‌شرقی در مورد نیروی عملیاتی و تجهیزات بکارگیری شده در عملیات امدادرسانی به هموطنان زلزله‌زده، تأکید کرد: 55 نیروی عملیاتی به وسیله 13 دستگاه خودروی امدادی به کمک حادثه دیدگان پرداختند.

حیاتی با اشاره به اینکه این زمین‌لرزه 13 مصدوم بر جای گذاشت، خاطرنشان کرد: 7 مصدوم این زمین‌لرزه نیز از خدمات درمان سرپایی بهره‌مند شدند و عملیات امدادرسانی در منطقه زلزله‌زده همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار