استاندار همدان به مشکل کمبود و بحران آب در کشور اشاره و اظهار کرد: باید بیشترین صرفه جویی را در مصرف آب و خاک داشته باشیم که احداث گلخانه ها در صرفه جویی در مصرف آب بسیار مناسب است.
کد خبر: ۴۸۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 28 August 2017
استاندار همدان گفت: دولت دوازدهم قصد دارد به گونه ای عمل کند که تا پایان چهار سال مشکل بیکاری در کشور حل شود و این امر با همراهی مردم و حمایت دولت شدنی است.

به گزارش ایرنا محمدناصر نیکبخت در آیین آغاز به کار عملیات اجرایی گلخانه 20 هکتاری روستای دهنوعلی آباد ملایر افزود: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب، باید دولت را حمایت کنیم تا بتواند به مطالبات مردم و قول هایی که داده، جامه عمل بپوشاند.
وی ابراز امیدواری کرد: با همبستگی و همدلی که بین مردم، مجلس، قوه قضاییه و ارکان نظام و مسئولان وجود دارد، بتوانیم به مطالبات و نیازهای مردم در دولت دوازدهم پاسخ مثبت بدهیم.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید با شعار خود مبنی بر تدبیر و امید برای تولید و اشتغال، به گونه ای عمل خواهد کرد که معیشت مردم بهبود یافته و از این به بعد شاهد مشکل بیکاری در کشور نباشیم.

نیکبخت گفت: این اقدامات با پشتیبانی که مردم در انتخابات از دولت دکتر روحانی داشتند و حمایتی که مجلس در دادن رای اعتماد به وزرا از خود نشان داد، به طور قطع توسط دولت دوازدهم شدنی است.

وی با اشاره به رشد و توسعه گلخانه ها در کشور و استان گفت: زمانی در استان همدان احداث گلخانه هایی با مساحت 500 تا 2 هزار مترمربع مرسوم بود، اما امروز شاهد احداث گلخانه هایی با وسعت 20 هکتار هستیم.

استاندار همدان به مشکل کمبود و بحران آب در کشور اشاره و اظهار کرد: باید بیشترین صرفه جویی را در مصرف آب و خاک داشته باشیم که احداث گلخانه ها در صرفه جویی در مصرف آب بسیار مناسب است.

نیکبخت اضافه کرد: خوشبختانه استان همدان با افزایش میزان آبیاری تحت فشار می تواند به نسبت اراضی زیر کشت در کشور در جایگاه نخست باشد.

وی گفت: هم اکنون بیش از 50 درصد از اراضی سطح زیر کشت این استان زیر پوشش آبیاری تحت فشار است و 81 درصد از کل اراضی مستعد استان همدان به آبیاری تحت فشار تبدیل شده است.

استاندار همدان افزود: سالیانه بین 10 تا 12 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان همدان آبیاری تحت فشار اجرا می شود.

نیکبخت همچنین از تلاش ها و پیگیری های نمایندگان مردم ملایر در مجلس در رفع مشکلات مردم استان و شهرستان تقدیر کرد و گفت: پیگیری های آنان برای یارانه کشمش منجر به اخذ 150 میلیارد ریال یارانه کشمش در استان همدان شد.

وی ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در عرصه تولید را ستودنی و قابل تقدیر دانست و بیان کرد: هر کجا نیاز باشد برای کمک به سرمایه گذار و تولید در استان و شهرستان ها آماده هستم، چراکه تا تولید نباشد، اشتغالی صورت نمی گیرد.

روز یکشنبه در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار همدان عملیات اجرایی گلخانه 20 هکتاری روستای دهنوعلی آباد ملایر با اعتباری بالغ بر 440 میلیارد ریال آغاز شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار