رئیس اداره ایمنی و حریم راههای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان مطرح کرد
جاده به عنوان یکی از ارکان مهم حمل و نقل نقش مهمی در توسعه دارد ولی در این میان ایمن بودن راه مقوله ای مهم است
کد خبر: ۴۸۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 28 August 2017
۱۲۰ نقطه پر تصادف و حادثه خیز طی سال گذشته و امسال شناسایی و مورد تایید کمیسیون واقع  شده است ودر این میان ۴۷ نقطه پر تصادف و حادثه خیز در کمیسیون مشخص شده و ۲۸ نقطه در آزاد راهها و بیشتر محورها آشکار سازی شده است. 

رئیس اداره ایمنی  و حریم راههای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت:  ۹ نقطه  پر حادثه هم در حال رفع است و ۱۲ نقطه با تامین اعتبار برطرف می شود.

قاسمی تاکید کرد:  شناسایی نقاط حادثه خیرمورد تاکید است و  شناسایی این نقاط موجب کاهش تصادفات می شود.

وی افزود:جاده به عنوان یکی از ارکان مهم حمل و نقل نقش مهمی در توسعه دارد ولی در این میان ایمن بودن راه مقوله ای مهم است که د.

رئیس اداره ایمنی و حریم راههای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه جاده در کنار دو عامل انسان و وسیله نقلیه در وقوع تصادفات خودروریی نقش موثری دارد، بنابراین ایمن سازی راهها از طریق اصلاح هندسی، ساماندهی بافت سطح جاده، نصب انواع علائم و تجهیزات ایمنی در راهها نقش بسزایی در کاهش سوانح و حوادث جاده ای خواهد داشت.

قاسمی ابراز کرد:ایمن سازی جاده ها کلید طلایی توسعه جامعه است  و مصوبه ای در کمیسون ایمنی راهها برای استانها تصویب شده که باید نقاط «پر تصادف» در استانها شناسایی شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار