به گزارش تابناک سمنان: فرمانده انتظامی دامغان از درگیری منجر به قتل در مرکز نگهداری بیماران روانی طلوع ایثار این شهرستان خبرداد و گفت: قاتل در محل جرم بلافاصله دستگیر شد.
کد خبر: ۴۸۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 28 August 2017

به گزارش تابناک سمنان،سرهنگ سید علی اکبر میری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح حادثه خونین مرکز بیماران روانی دامغان ابراز داشت: ساعت ۲۱:۰۳ شب گذشته درگیری از مرکز نگهداری بیماران روانی طلوع ایثار دامغان گزارش شد که بلافاصله اورژانس بیمارستان ولایت و فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام به محل اعزام شدند.

وی افزود : در بررسی های به عمل آمده مشخص شد دو نفر مردبا هویت های معلوم که در اثر درگیری مجروح شده بودند توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه یکی از مجروحان حادثه که مردی ۴۹ ساله بود در اثر اصابت شی تیز به قلبش در محل بیمارستان ولایت دامغان فوت کرد.

فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه شخص دوم نیز از ناحیه صورت مجروح شده و حال عمومی وی مساعد است، ابراز داشت: ضارب شخصی به هویت معلوم حدودا ۳۵ ساله تبعه افغانستان است که بلافاصله با حضور جانشین فرمانده انتظامی ، رئیس کلانتری مرکزی، عوامل یگان امداد و بازپرس محترم دادسرای عمومی و انقلاب دامغان دستگیر شد.

میری در پایان گفت: قاتل از بیماران روانی است که مرکز نگهداری بیماران روانی طلوع ایثار دامغان تحت نگهداری بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار