با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان
در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت، با حضورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار گمیشان و جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی و مردم، آیین افتتاح و کلنگ زنی 122 پروژه هفته دولت گمیشان در سالن ورزشی رزمی مختومقلی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 28 August 2017
در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت، با حضورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار گمیشان و جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی و مردم، آیین افتتاح و کلنگ زنی 122 پروژه هفته دولت گمیشان در سالن ورزشی رزمی مختومقلی این شهرستان برگزار شد.
این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 460 میلیارد و 68 میلیون ریال و اشتغالزایی 195 نفر، پیش از ظهر امروز افتتاح و کلنگ زنی شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: طی چهار سال خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در استان گلستان 9 هزارو 602 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی به بهره برداری رسیده است.
"علی اصغر طهماسبی" در این مراسم با تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور می باشد.
وی بیان کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و خدمت به مردم به عنوان یکی از ارزش های نظام جمهوری اسلامی سرلوحه کاردولتمردان در سطح کشور است.
طهماسبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت های چشمگیر کشور در تمامی حوزه ها اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با هدایت های رهبر معظم انقلاب و تلاش های دولتمردان، ایران اسلامی پیشرفت های چشمگیری در عرصه های ملی و بین المللی داشته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: مسئولین باید خدمت صادقانه را سرلوحه کارخود قرار داده و با تمام تلاش و توان به درخواست ها و مطالبات مردم رسیدگی کنند.
طهماسبی در پایان بر استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران جهت فعال شدن پروژه های اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان گمیشان تاکید کرد.
*سالن ورزشهای رزمی مختومقلی فراغی شهرستان گمیشان افتتاح شد
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان گمیشان، ساخت این سالن ورزشی رزمی از سال 90 آغاز و امروز در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران استان و شهرستان گمیشان افتتاح شد.
مساحت این سالن ورزشی 674 متر مربع بوده که با اعتبار 8 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
*محور دسترسی سیمین شهر به آلتین تخماق به بهره برداری رسید
محور دسترسی سیمین شهر به آلتین تخماق با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار گمیشان به بهره برداری رسید.
برای اتمام این پروژه بیش از 26 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است و عملیات ساخت آن پس از 17 سال و در دولت تدبیر و امید به اتمام رسید.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار