استاندار گلستان:
استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب تر از سوی متولیان حوزه سلامت و درمان به مردم، خاطرنشان کرد: این حوزه در نزد افکار عمومی و مردم جایگاه بسیار ویژه ای دارد.
کد خبر: ۴۸۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 28 August 2017
استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب تر از سوی متولیان حوزه سلامت و درمان به مردم، خاطرنشان کرد: این حوزه در نزد افکار عمومی و مردم جایگاه بسیار ویژه ای دارد.
 حسن صادقلو روز دوشنبه در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان گنبد کاووس در بیمارستان شهید مطهری این شهرستان اظهار داشت: بخشی از باورها و اعتقادات مردم به کارآمدی نظام، مربوط به حوزه سلامت و درمان است. 
وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم یادآور شد: با اجرای این طرح، حوزه سلامت و درمان بسیار متحول شد و حتی مورد تقدیر رهبری انقلاب نیز قرار گرفت. 
صادقلو اضافه کرد: در این طرح، بخش بهداشت و اقدامات پیشگیرانه نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد. 
وی همچنین با اشاره به امکانات درمانی گنبدکاووس و ارائه خدمات این مراکز به مردم شرق گلستان، تصریح کرد: ارتقای علمی حوزه سلامت و ارائه خدمات مطلوب به مردم این منطقه بویژه درحوزه پیشگیری که از سایر نقاط استان ضعیف تر است، باید مورد توجه جدی متولیان امر قرار گیرد.
استاندار گلستان با اشاره به پیگیری احداث بیمارستان 800 تختخوابی گنبدکاووس و هزار تختخوابی گرگان گفت: با احداث این دو بیمارستان توجه به گردشگری سلامت باید مورد توجه قرار گیرد. 
صادقلو با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، رمز ماندگاری این دو شهید را روح عبادی و اعتقادی آنان در انجام کارهای دانست و افزود: کار فعالان حوزه بهداشت و درمان نیز که از اقشار زحمتکش جامعه هستند، عبادی و اعتقادی است. 
در پنجمین روز گرامیداشت هفته دولت؛ 261 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گنبدکاووس با اعتبار102میلیارد و 599 میلیون تومان با حضور استاندار گلستان و سایر مقامات استانی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
افتتاح ساختمان اورژانس و مرکز ترومای شرق استان ،کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات در سه راهی اینچه برون و گاز رسانی به 4 روستای گنبد کاووس از مهمترین این پروژه ها می باشد. 
ساختمان اورژانس و مرکز ترومای شرق گلستان با اعتبار 55 میلیارد ریال با زیربنای 1100 متر مربع برای ارائه خدمات به مصدومان حوادث مختلف شرق استان گلستان احداث شده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت بزرگترین شهرستان شرق استان گلستان بوده و بویژه از نظر ارائه خدمات درمانی در این منطقه از مرکزیت برخوردار است. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار