شهردار منطقه ۲۰ تهران از آمادگی محل عرضه دام بهداشتی و سالم به مناسبت عید قربان در خیابان شهید رجایی، خبرداد.
کد خبر: ۴۸۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 28 August 2017
به گزارش تابناک تهران، "سید احمد صفوی" امروز( دوشنبه 6 شهریورماه) با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، گفت: به منظور دسترسی شهروندان به دام های سالم و حفظ آراستگی سیمای عمومی شهر، همه ساله شهرداری محلی را برای عرضه موقت دام های زنده آماده می کند که امسال نیز این محل در خیابان رجایی(جنوب به شمال) بعد از پل شهید آوینی تعیین شده است.

صفوی با اشاره به آماده سازی مرکز عرضه دام زنده در منطقه ۲۰ افزود: این مرکز با مساحت ۵ هزار مترمربع ظرفیت فروش ۲ هزار راس گوسفند دارد و در روزهای عرفه و عید قربان فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: ذبح، مشاوره دامپزشکی، امکان استفاده از ترازوی شاخص از جمله خدمات رایگانی است که به شهروندان متقاضی ارائه می شود.

صفوی با اشاره به اینکه عرضه دام فقط در این مرکز انجام می شود و افراد دیگری اجازه فروش دام در سطح منطقه را نخواهند داشت، افزود: عرضه دام از وظایف ذاتی شهرداری نیست ولی این طرح به منظورتامین سلامت شهروندان و سالم نگه داشتن منظر شهری انجام می شود تا به شهروندان خدمات ویژه ای ارائه شود.

شهردار منطقه ۲۰ به استقرار غرفه های جانبی در محل عرضه دام زنده منطقه ۲۰ نیز اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش خدمات رفاهی شهروندان نیز۸ غرفه اجتماعی فرهنگی به سامانه ۱۸۸۸، کمیته امداد، بهزیستی، بانک شهر و دیگر نهادهای عمومی شهر اختصاص یافته است و شهروندان در صورت تمایل دسترسی آسان برای نذر قربانی به ایتام و افراد نیازمند خواهند داشت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار