مدیر کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان (عج)روستای باورس قزوین از برگزاری کارگاه آموزشی خانواده با موضوعات مختلف در این کانون خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 28 August 2017
به گزارش تابناک قزوین اکرم اسدی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: طرح روستای پاک، طرحی است که اداره بهزیستی با همکاری شورا و دهیار اجرا می کند که این طرح در روستای باورس هم در حال اجراست که در قالب این طرح جلسات مشاوره خانواده با موضوعات مختلف برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در طرح روستای پاک 10 جلسه 2 ساعته با موضوعات روابط زن وشوهر، تربیت فرزند، بلوغ، مشکلات فضای مجازی، آسیب های طلاق و غیره به صورت کارگاه آموزشی و در قالب پرسش و پاسخی اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان روستای باورس قزوین اضافه کرد: در روستای باورس با همکاری کانون فرهنگی هنری سراج تاکنون سه جلسه با موضوعات، اعتیاد و شناخت مواد مخدر و روابط زن و شوهر برگزار شده است.

 

وی تصریح کرد:روز دوشنبه ششم شهریور ماه هم این جلسه و کارگاه آموزشی با موضوع فرزندپروری (بلوغ فرزندان) از ساعت 16 تا 18 ویژه خواهران در حسینیه مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می شود.

 

اسدی خاطر نشان کرد: این جلسات با هدف کم شدن مشکلات و معضلات خانواده ها و آشنایی اعضای خانواده به وظایف خود و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار می شود که امیدواریم با برگزاری این کارگاه های آموزشی گامی هرچند کوچک برای تحکیم خانواده ها برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار