مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) قزوین از برگزاری یادواره شهدا با عنوان لاله های آسمانی در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 28 August 2017
به گزارش تابناک قزوین قاسم آذربایجانی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: یادواره شهدای خیابان شهید بابایی قزوین برای دومین سال متوالی توسط کانون فرهنگی هنری مسجد امام رضا (ع) قزوین برگزار می شود.
وی ادامه داد: 40 تا 50 شهید از این منطقه از قزوین تقدیم انقلاب و نظام شده است که از همین رو دومین یادواره شهدای خیابان شهید بابایی با عنوان لاله های آسمانی توسط این کانون برگزار می شود.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) قزوین اضافه کرد: این مراسم دوشنبه ششم شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و مداحی آقای علی فرمانی در مسجد امام رضا (ع) واقع در خیابان شهید بابایی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مراسم  گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، حفظ ارزش های اسلامی، آشنایی نسل جدید با آرمان ها و ارزش های والای شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی، ایستادگی و پایداری در راه انقلاب و ارزش های اسلام است.
آذربایجانی خاطر نشان کرد: علاوه بر برنامه مذکور، کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) برنامه های متعددی را به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار خود دارد و اجرا می کند که دیدار با خانواده شهدا و اهداء لوح، نصب بنر با تصویر شهدای بزرگوار در مسجد و اجرای همایش ها و مراسم های مختلف در قالب یادواره شهدا از جمله برنامه های این کانون است.
وی یادآور شد: بیشترین مخاطبان کانون های مساجد جوانان و نوجوانان هستند بنابراین کانون ها بهترین بستر برای حضور این قشر در مساجد و ترویج فرهنگ ایثار در بین جوانان و نوجوانان است که امیدواریم بتوانیم به نحو احسن از این ظرفیت بهره ببریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار