مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ماه مبارک رمضان سال جاری میزان حضور خیران و نیکوکاران در طرح مفتاح الجنه رشد 2.3 درصدی داشته است.
کد خبر: ۴۸۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 28 August 2017
 به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، استاندار قزوین روز گذشته با حضور در طرح مفتاح الجنه با یکی خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر آبیک دیدار و بر ایجاد بسترهای ارتقای خدمت به نیازمندان تأکید کرد.
 
سید مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در دیدار استاندار قزوین با یک خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد، طرح مفتاح الجنه را شیوه بسیار مناسب در شناخت وضعیت مددجویان خواند و بیان کرد: کمیته امداد در قالب‌های مختلف برنامه‌های خدمتی به نیازمندان دارد تا بتواند نیازهای محرومان را در زمینه‌های مختلف پوشش دهد البته در تمامی برنامه‌های خدمتی ارتباط مردمی یکی از کارهای محوری امداد است.

وی ادامه داد: در ماه رمضان سال جاری درمجموع از 8 هزار و 638 خانواده تحت حمایت کمیته امداد در قالب طرح مفتاح الجنه بازید شد که بازدیدها به نسبت سال قبل 2.3 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به خدمات این نهاد در اقصی نقاط استان افزود: در حال حاضر در استان قزوین 44 هزار و 814 نفر از خانواده‌های نیازمند در قالب تک و چند خدمتی تحت حمایت این نهاد در استان هستند.

وی اعلام کرد: بر اساس آمارها 3.5 درصد جمعیت استان قزوین از خدمات مختلف کمیته امداد بهره‌مند هستند که این میزان در شهرستان آبیک یک هزار و 550 خانوار را شامل می‌شود.

مؤمنی با اشاره به خدمات حوزه مسکن مددجویی توضیح داد: طی سال 95 یک هزار و 661 مورد خدمات عمرانی اعم از ساخت، خرید و تعمیرات کلی به مبلغ بیش از 55 میلیارد و 689 میلیون ریال اجراشده است.

فریدون همتی استاندار قزوین نیز در ادامه گفت: خدمت به محرومان و نیازمندان افتخاری است که در کمیته امداد امام خمینی (ره) با برجستگی دنبال می‌شود و این نهاد باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بستر خدمت هرچه بیشتر را برای محرومان فراهم کند.

وی یادآور شد: برای کمک به نیازمندان اولویت‌بندی خانواده‌ها و همچنین استفاده هرچه بیشتر از توان و ظرفیت اقشار مختلف جامعه بسیار مهم است که با استفاده از رویکردهای فرهنگی و اجتماعی می‌توان این ظرفیت را فعال‌تر کرد.

در این دیدار با دستور استاندار 100 میلیون ریال کمک نقدی برای حل مشکل مسکن خانواده‌ای که از یک و نیم سال پیش به دلیل بیماری (دیالیز) از خدمات امداد بهره‌مند شده است را تقبل کرد و مقرر شد مابقی هزینه‌های خرید مسکن از طریق کمک خیران و اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار