دبیر هیأت قایقرانی قزوین:
دبیر هیأت قایقرانی استان قزوین گفت: نخستین مسابقه اسلالوم در این استان با حضور مسؤولان کشوری برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 28 August 2017
به گزارش تابناک قزوین مسعود بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در راستای هدف متعالی آموزش‌های ورزشی، هیأت قایقرانی استان قزوین میزبان برگزاری دوره سه روزه داوری درجه سه اسلالوم کشور توسط کمیته اسلالوم و آب‌ های خروشان در روزهای گذشته بوده است.

وی افزود: مراسم اختتامیه این دوره آموزشی همراه با برگزاری نخستین مسابقه «ماورای اسلالوم» ساعت 9 صبح امروز در دریاچه پارک بزرگ بهشت مهرگان استان قزوین با حضور علاقمندان این رشته و مسؤولانی از کمیته آب‌های خروشان کشور برگزار شد.

دبیر هیأت قایقرانی استان قزوین تصریح کرد: باتوجه به اینکه مسابقات ماورای اسلالوم برای نخستین بار در کشور برگزار شده و برگزاری این مسابقات به صورت رقابت دونفره است، یک نفر به عنوان برنده انتخاب می‌شود؛ در مرحله آخر این دوره از مسابقات، دو نفر برای فینال مسابقات انتخاب می‌شوند.

بهرامی تصریح کرد: باتوجه به اینکه مراسم اختتامیه دوره آموزشی همراه با برگزاری نخستین مسابقه ماورای اسلالوم صبح امروز برگزار شد، این دوره از آموزشی و مسابقه برای گروه بانوان در رده سنی 14 تا 20 ساله در نظر گرفته شده بود.

این مسؤول ورزشی تشریح کرد: برنامه‌های مختلفی در هیأت قایقرانی استان قزوین در نظر گرفته شده است که اطلاعات بیشتر آن در روزهای آینده اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار