دبیر هیأت قایقرانی قزوین عنوان کرد
دبیر هیأت قایقرانی استان قزوین گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در استان 6 پایگاه قایقرانی در شهرهای تاکستان، الموت، قزوین، بویین‌زهرا، البرز و آوج وجود دارد.
کد خبر: ۴۸۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 28 August 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آئین اختتامیه دوره سه روزه آموزشی داوری درجه سه اسلالوم کشور به همراه نخستین مسابقه ماورای اسلالوم کشور به میزبانی استان قزوین برگزار شد.

مسعود بهرامی در نشست خبری که ظهر امروز در دفتر هیأت قایقرانی شهر محمدیه واقع در پارک بهشت شهرک مهرگان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مسابقه قایقرانی ماورای اسلالوم کشور برای نخستین بار با شرکت 16 قایقران خانم در رده سنی 14 تا 20 سال در این استان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 31 داور از هفت استان‌ کشور که در دوره سه روزه داوری درجه سه به میزبانی استان قزوین حضور داشته داوری این دوره از مسابقات را به عهده داشتند.

دبیر هیأت قایقرانی استان قزوین ادامه داد: 31 قایقران از استان‌های قزوین، گیلان، مازندران، یزد، آذربایجان شرقی، البرز و زنجان در دوره سه روزه درجه سه داوری قایقرانی شرکت کرده‌اند.

بهرامی تصریح کرد: برای نخستین بار جشنواره ساخت قایق با مواد بازیافتی از سوی نوجوانان هیأت قایقرانی استان قزوین برگزار می‌شود و پس از اتمام این جشنواره نمایشگاهی از قایق‌های ساخته شده از مواد بازیافتی در این استان برپا می‌شود.

این مسؤول ورزشی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک دوره داوری درجه یک آب‌های خروشان به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود که در این دوره 15 داور درجه دو حضور داشته که دو داور از استان قزوین در این دوره شرکت می‌کنند.

دبیر هیأت قایقرانی استان قزوین با بیان اینکه دریاچه اوان در منطقه الموت به عنوان پایگاه اصلی قایقرانی استان انتخاب شده است، یادآور شد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در استان 6 پایگاه قایقرانی در شهرهای تاکستان، الموت، قزوین، بویین‌زهرا، البرز و آوج وجود دارد.

بهرامی با بیان اینکه بیش از 400 قایقران آقا و خانم در استان قزوین فعالیت دارند، مطرح کرد: هیأت قایقرانی استان قزوین تعامل و همکاری مطلوب با هیأت نابینایان و کم‌بینایان داشته و برای نابینایان و کم‌بینایان دوره آموزشی قایقرانی برگزار شده است.

دبیر هیأت قایقرانی استان قزوین تصریح کرد: مسابقه قایقرانی دختران و مادران و پسران و پدران در این استان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار