رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان قزوین گفت: امیر رجبی به عنوان مدیرعامل جدید تعاونی مسکن خانه مطبوعات (خبرنگاران) استان انتخاب شد.
کد خبر: ۴۸۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 28 August 2017
به گزارش تابناک قزوین علی علی محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخاب مدیرعامل جدید تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان قزوین در نشست امروز اعضای هیات مدیره این تعاونی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، صورت گرفت.
وی با بیان اینکه مدیرعامل جدید از فعالان با سابقه عرصه رسانه استان است و از شایستگی های لازم برای پیشبرد برنامه های تعاونی برخوردار می باشد،گفت: این انتخاب از بین چند گزینه با درنظر گرفتن وضعیت و شرایط فعلی تعاونی و همچنین با بررسی سوابق و توانمندی های افراد درنظر گرفته شده، انجام شد.
علی محمدی با بیان اینکه با توجه به وضعیت تعاونی و خواست اعضا، اولویت هیات مدیره و مدیرعامل فروش زمین تعاونی است،در پایان اظهار کرد: امیدواریم با تعیین مدیرعامل جدید و با کمک اعضای هیات مدیره و همچنین پشتیبانی مدیران استان، مشکلات تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان که متعلق به خانواده رسانه های قزوین است، به زودی مرتفع شود.
پیش از این، علی فرخزاد معاون فعلی هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین عهده دار مدیرعاملی تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان بود.
تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان قزوین در سال 1387 تشکیل شده و هم اکنون دارای نزدیک به 100 عضو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار