ایرج محمدی تهیه کننده سریال «آرمان‌دو» از ویژگی های این سریال و اینکه کمدی متفاوتی نسبت به سایر آثاری که پیش از این تولید کرده است، گفت.
کد خبر: ۴۸۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 28 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، ایرج محمدی تهیه کننده سریال «آرمان‌دو» درباره این مجموعه که چقدر می تواند رضایت مخاطبان را در نوروز ۹۷ برآورده کند، بیان کرد: ما سعی می کنیم کار حرفه ای خود را انجام دهیم و احسان عبدی پور کارگردان این سریال نیز یکی از چهره های خلاق و خوش ذوق است و بازیگران و نویسندگان خوبی هم داشتیم و من در مجموع امیدوارم مردم وقتی این کار را می بینند، دوستش داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی هایی که مرا برای ساخت این سریال جذب کرد متفاوت بودنش نسبت به آثار کمدی ای بود که خود من تاکنون ساخته ام و حداقل می توانم این نوید را به مردمی که با کارهای من آشنا هستند، بدهم که نسبت به همه سریال های دیگرم کمدی متفاوتی است.

محمدی با اشاره به مسایلی که باعث شد ساخت این سریال به تاخیر بیفتد، اظهار کرد: سال گذشته که مطرح شد سریال ساخته شود من اعلام کردم که اگر بازیگران مورد نظر من و کارگردان در کار حضور داشته باشند سریال را کلید می زنیم و حاضر نیستم تحت هر شرایطی سریال مناسبتی تولید کنم چون ممکن است به کمبود بازیگر بربخوریم.

این تهیه کننده سریال های تلویزیونی افزود: تعداد آثار نمایشی در تلویزیون، شبکه نمایش خانگی و سینما زیاد است و ما با کمبود بازیگر مواجه هستیم و اگر به فکر نباشیم با مشکل بازیگر در تولید کارها مواجه خواهیم بود.وی همچنین درباره متن فیلمنامه این سریال نیز توضیح داد: متن ها با دقت و با تامل نوشته می شد و به صحنه می رسید و همین باعث شد کار ما هم طولانی شود چون نمی خواستیم صرفا سریالی را برای پر کردن آنتن بسازیم.

محمدی با اشاره به اینکه تولید این سریال با هشت قسمت شروع شد، گفت: باقی قسمت های متن نیز به تدریج می رسید و ضبط سریال انجام می شد و جزو معدود آثاری است که همانطور که گفتم تلاش کردیم تا متفاوت پیش برود.

وی در پایان درباره سریال «مهلا» که پیش از این قرار بود بسازد، گفت: از آنجایی که من سریال «باران عشق» را با احمد امینی کار کرده بودم خیلی دوست داشتم باز هم یک اثر محرمی دیگر در کارنامه ام باشد و زمانی که تهیه کنندگی سریال «مهلا» را بر عهده داشتم حدود پنج قسمت از فیلمنامه نوشته شد اما چون به «آرمان‌دو» و بعد سریال «پاهای بی قرار» رسیدیم این اثر به شبکه سه واگذار شد که خودشان تصمیم بگیرند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار