مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از برگزاری نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی در راستای حمایت از تولید داخلی و الگوهای پذیرفته جامعه اسلامی در سمنان خبرداد.
کد خبر: ۴۸۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 28 August 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری استان سمنان، مهدی جمال با بیان اینکه نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی کانون پرورش فکری سمنان، دهه‌دوم شهریورماه در فرهنگ‌سرای کومش این شهرستان برگزار می‌شود، تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف تقویت تولید داخلی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی دایر می شود.

وی افزود: نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی، ۱۰ تا ۲۵ شهریورماه در دو نوبت صبح و عصر در فرهنگ‌سرای کومش سمنان میزبان علاقه‌مندان به خرید محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: در این نمایشگاه، حدود ۵۰ بازی‌ و سرگرمی و بیش از۲۰۰ نوع نوشت‌افزار که همگی به منظور تأمین نیاز خانواده‌ها و در دسترس قرار دادن محصولات متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی طراحی و تولید شده‌اند که با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

جمال در پایان، نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی را وسیله‌ای برای انتقال فرهنگ به کودکان و نوجوانان برشمرد و اظهار داشت: تولیدات داخلی در بخش نوشت‌افزار برای کاهش وابستگی به نوشت‌افزار خارجی باید با کیفیت بالا تولید شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار