امام جمعه دامغان:
امام جمعه دامغان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در برنامه دولت دیده شود، گفت:برای کاهش مصرف و هزینه، اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید می بایست در استان سمنان به دقت برنامه ریزی شود.
کد خبر: ۴۸۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 28 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام سید محمد حسینیان صبح دوشنبه در آیین افتتاح همزمان پروژه های هفته دولت دامغان با حضوراستاندار سمنان به میزبانی سالن جدید الاحداث مدیریت بحران این شهرستان،ضمن بیان اینکه یک انسان باید برنامه ریزی مادی، معنوی و سازماندهی برای امور در راستای کاهش هزینه و مصرف را در راس امور خود داشته باشد، تاکید کرد: بایدمردم را نسبت به تقدیر معیشت آگاه کنیم و این رسالت مسئولان است.

حجت الاسلام سید محمد حسینیان امام جمعه دامغان - کراپ‌شده

وی با تاکید بر اینکه باید امروز برای تحقق اقتصاد مقاومتی مردم را با مسئولان همراه کرد، افزود:همچنین باید فرهنگ و سبک زندگی اسلامی، در سایه اقتصاد مقاومتی در جامعه ترویج یابد که این امر می تواند با تبلیغ دین مبین اسلام، ترویج صبر و تحمل در کارها و همچنین تاسی از سیره اهل بیت(ع) صورت پذیرد.

امام جمعه دامغان در ادامهگفت: مدیریت کمال گرا یکی از اصول و ارکان مدیریت تلقی می شود لذا باید برای ایجاد جامعه کمال گرا قدم برداریم همچنین مدیران باید بستر کمال را برای مردم فراهم کنند تا شاهد رفع برخی از مشکلات در سطح جامعه باشیم.

حسینیان با بیان اینکه یک مدیر باید برای مردم و جامعه و شهر خود احقاق حق مردمرا در دستور کار خود قرار دهد، بیان داشت: همه باید حکومت اسلامی را در نظر بگیرند و همه مدیران فلسفه ولایت فقیه و حکومت سلامی را تبیین کنند.

وی افزود: یک مدیر موفق امروز در کنار مشورت و اعمال نظرات کارشناسی، تصمیم قاطع، درست و بجا و همچنین به موقع داشته باشد و از همه مهمتر این که این تصمیمات عملی شوند و گرنه فایده ای به حال مردم ندارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار