آموزش و پرورش می تواند پایگاه خوبی برای ترویج فرهنگ بهره گیری درست از منابع باشد.
کد خبر: ۴۸۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 28 August 2017

به گزارش تابناک تهران، کوهستانی مدیرآموزش و پرورش منطقه 2 تهران در حاشیه آیین تجلیل  از دانش آموزان برگزیده دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ در منطقه دو به موضوع آموزش و پرورش و ترویج فرهنگ بهره گیری درست از منابع اشاره کرد و گفت: در این مراسم از 37 نفر از دانش آموزان رشته علوم انسانی که توانستند رتبه های زیر هزار را کسب نمایند تقدیر و تشکر شد.
او ادامه داد: تقویت دانش آموزان در دوره دوم دبیرستان بسیار مهم است و حوزه آموزش و پرورش باید تمام تلاش خودرا در جهت ارائه آموزش درست و مناسب بنماید. 

کوهستانی افزود: آموزش و پرورش مناسب ترین محل برای ارائه خدمات به مردم و جامعه می باشد و مسئولین باید در جهت پاسخگویی درست در این زمینه تلاش کنند؛ از طرف دیگر این سازمان می تواند پایگاه خوبی برای ترویج فرهنگ بهره گیری درست از منابع باشد و این امر نیازمند توجه ویژه ای می باشد.

 آیین افتتاح کتابخانه و تقدیر و تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری، امتحانات نوبت دوم و راه یافتگان به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی و المپیاد ادبی دبیرستان فرهنگ باحضور مدیران و معلمان و جمعی از مسئولان حوزه آموزش و پرورش و خانواده هایشان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار