سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالروز فاجعه تروریستی دفتر نخست وزیری در سال 60 در این استان برگزار می شود، گفت: سخنران این آیین در شهر ایلام مهدی چمران خواهد بود.
کد خبر: ۴۸۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 28 August 2017
  به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور روز دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در ایلام افزود: این آیین روز چهارشنبه هفته جاری هشتم شهریورماه ساعت 10 صبح در مسجد جامع ایلام برگزار می شود.

وی ادامه داد: هشتم شهریور یادآور شهادت 2 دولتمرد صادق و بی ‌ادعاست که جان خود را در راه تعالی اهداف انقلاب اسلامی و اعتلای آرمان های میهن اسلامی نثار کردند.

وی اضافه کرد: خدمت خالصانه و بی‌ منت به مردم به ویژه محرومان جامعه در اولویت کار این 2 شهید بود و تا امروز که 36 سال از حادثه انفجار دفتر نخست وزیری جمهوری اسلامی می گذرد، همچنان الگوی کم نظیر برای دولتمردان و خدمتگزاران مسیر توسعه و پیشرفت کشور محسوب می شوند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ادامه داد: بر این اساس پاسداشت سالروز شهادت این خدمتگزاران صدیق رسالتی بر دوش مسوولان در جهت معرفی آنان به جامعه امروزی است.

آیین بزرگداشت شهدای هشتم شهریورماه علاوه بر شهر ایلام بصورت همزمان در کلیه شهرستان های استان ایلام برگزار می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار