به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت : این اداره کل توانست با توجه به شاخص هایی که برای ارزیابی در جشنواره شهید رجائی مطرح بوده است ، امتیاز خوبی را کسب کند و به عنوان دستگاه برتر در این جشنواره مورد تقدیر قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۸۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹ 28 August 2017
چند روز پیش با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستگاه‌های اجرایی برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند. در این جشنواره اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، به عنوان یکی از دستگاه های برتر معرفی شد .
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت : این اداره کل توانست با توجه به شاخص هایی که برای ارزیابی در جشنواره شهید رجائی مطرح بوده است ، امتیاز خوبی را کسب کند و به عنوان دستگاه برتر در این جشنواره مورد تقدیر قرار بگیرد.
 
تجلیل از کارمندان نمونه اداره کل میراث فرهنگی /چگونه یک دستگاه ، نمونه استانی شد؟+ تصاویر 
 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ظهر امروز و به مناسبت هفته دولت ، کارمندان نمونه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور مدیر کل ارزیابی و عملکرد استانداری و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونین این اداره کل ، مورد تجلیل قرار گرفتند .
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ، گفت : این مراسم به جهت تجلیل از همکاران خود در این اداره کل که توانستند با همکاری و تلاش مضاعف خود ، باعث ارتقاء کیفیت خدمات شوند ، برگزار می شود.
 
تجلیل از کارمندان نمونه اداره کل میراث فرهنگی /چگونه یک دستگاه ، نمونه استانی شد؟+ تصاویر 
 
 
باقری به جشنواره شهید رجائی اشاره کرد و افزود : این جشنواره ، میزانی است برای ارزایابی و سنجش عملکرد دستگاه های دولتی که خوشبختانه مجموعه همکاران ما توانستند در این خصوص خوب عمل کنند و موفقیت مذکور را بدست آورند.
محمود باقری افزود : به نظر من این انتخاب بر اساس شاخص های واقعی بوده و نگاهی به عملکرد یک ساله ما نشان می دهد که ، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به خوبی عمل کرده است.
وی افزود : ما سال گذشته جز دستگاه های متوسط بودیم اما امسال توانستیم جز دستگاه های برتر شناخته شویم  ضمن اینکه در زمینه تکریم ارباب رجوع ، به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شده ایم.
باقری در همین خصوص گفت : شاخص های متعدد دیگری وجود دارد که نشان دهنده موفقیت دستگاه ما بوده است . در موضوع  عفاف و حجاب دستگاه برتر بودیم در زمینه کاهش هزینه ها  هم بهترین عملکرد را داشته ایم.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، گفت : بر اساس وظایفی که برای ما مشخص کردند ،  در حوزه های مختلف توانسته ایم به نحو خوبی عمل کنیم.
محمود باقری افزود : توانستیم زمینه خدمات الکترونیکی را برای ارباب رجوع مهیا سازی کنیم و یکی دیگر از موفقیت های این اداره کل ، موضوع برونسپاری خدمات بود که در این زمینه هم دستگاه برتر شناخته شده ایم و یکی از بهترین عملکرد دستگاه های استان را در زمینه واگذاری خدمات به بخش خصوصی داشتیم. ضمن اینکه در این یک سال برخی مسئولیت ها را به شهرستان ها واگذار کردیم .
باقری افزود : با توجه به سیاست اساسی دولت ، با برخی واگذاری ها این اداره کل کمک شایانی به موضوع چابک سازی دستگاه های دولتی انجام داد.
 
تجلیل از کارمندان نمونه اداره کل میراث فرهنگی /چگونه یک دستگاه ، نمونه استانی شد؟+ تصاویر 
 
 
وی در ادامه به دیگر اقدامات یک ساله دستگاه تحت مدیریت خود اشاره کرد و گفت : اولین هتل چهار ستاره را با بخش خصوصی با اعتباری در حدود 11 و نیم میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی کردیم و در کنار آن کار احداث یک پارک آبی را شروع نماییم.
باقری افزود : واگذاری غار ده شیخ با همکاری استاندار به بخش خصوصی یکی از اقدامات بسیار مهم اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بود که  قرار است سه میلیارد سرمایه گذاری شود و تاکنون حدود یک میلیارد آن سرمایه گذاری شده است.
وی در ادامه افزود : نخستین اقامت گاه بوم گردی عشایری را در استان راه انداری کردیم و جز استان های پیشرو در این زمینه بوده و هستیم. مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری افزود : تخصیص ۸میلیارد از اعتبارات سفر رئیس جمهور به بحث زیر ساخت های گردشگری ، سه میلیارد برای موزه شهر یاسوج که امیدواریم این پروژه به زودی به بهره برداری برسد و اختصاص 10 میلیارد از اعتبارات اقتصاد مقاومتی به بحث گردشگری و صنایع دستی از جمله اقدامات مهم دیگر در این دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی بوده است.
باقری گفت : طی این یکسال آثار زیادی از استان در فهرست آثار ملی ثبت شدند که یکی از کارهای بسیار ارزشمند برای هوت بخشی به آثار تاریخی استان بوده است.
باقری در پایان به موضوع جوانگرایی و استفاده از ظرفیت زنان در دستگاه های دولتی گفت : دولت به دنبال جوان گرایی و استفاده از ظرفیت زنان است و میراث فرهنگی از دستکاه هایی است که جوانگرایی را اجرا کرده است اما لازم است جوانان با کسب تحصیلات و تجارب کافی خود را آماده انتصاب پست های مدیریتی نمایند.
اصلاح طلبم اما بر اساس قانون عمل می کنم 
 
در ادامه مدیر کل ارزیابی و عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، در سخنانی گفت : رهبری عملکرد تیمی ارتباط نزدیک با مردم ، نظارت بر زیر مجموعه ها ، داشتن برنامه دقیق، اقتصادی عمل کردن ، شنیدن صدای مخالف از جمله شاخص های مدیریت قوی است.
محمود مومن نسب افزود : شنیدن صدای مخالف برای یک مدیر یک شاخص مهم است  و بدانیم آن ها هم در این کشور هستند .
وی گفت : مدیریت انجام دادن کار با و به وسیله ی دیگران است  بنابراین مدیریت عبارت است از بکارگیری موثر منابع مادی و انسانی ، هدایت و کنترل برای رسیدن به موفقیت بر اساس ارزش های جامعه است.
 
 تجلیل از کارمندان نمونه اداره کل میراث فرهنگی /چگونه یک دستگاه ، نمونه استانی شد؟+ تصاویر
 
 
مومن نسب افزود : مهمترین و بالاترین ارزش در هر دستکاه منابع انسانی است بنابر این ، توجه به منابع انسانی است که سیستم را موفق می کند.
وی با اشاره به مقوله مدیریت گفت : امروزه می گویند مدیریت ریاست نیست، ریاست از حوزه قلمرو ، بخشنامه ها مدیریت می کند اما رهبری بر قلب کارمندان مدیریت می کند.
مومن نسب افزود : در راستای ارزیابی برنامه ای داریم در سال آینده ۱۵ نمره از صد را به ارزیابی که از کارمندان و 15 درصد از حوزه ی مدیریت  و ۷۰ درصد دیگر مربوط به شاخص های عمومی ، خواهد بود.
وی در ادامه گفت : من اصلاح طلبم و به اصلاح طلبی خود افتخار می کنم اما در محل کار بر اساس قانون عمل می کنم و با ارزیابی عملکردی که انجام گرفت ، میراث فرهنگی توانست این موفقیت را کسب کند.
مومن نسب گفت : ما یک دولت هستیم و همه مسئولین چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باید تلاش کنند تا مردم راضی باشند بنابراین سعی کنیم کسانی که ما را هم نقد می کنند نقد آنها را ببپذیریم.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پایان از کارمندان نمونه اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، تجلیل شد.
 

گزارش تصویری تجلیل از کارمندان نمونه اداره کل میراث فرهنگی

 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار