تابناک چهارمحال وبختیاری- 18 طرح عمرانی، کشاورزی، گردشگری و بهداشتی با اعتبار 102میلیارد و 945 میلیون ریال با حضور مهدی ایزدی قهفرخی معاونت تعاون وامور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در شهرستان سامان افتتاح و بهره برداری شد.
کد خبر: ۴۸۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 28 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- فرماندار شهرستان سامان با اشاره به این طرح ها، گفت: این تعداد طرح در قالب برق رسانی، سالن چند منظوره ورزشی، آسفالت معابرمرکز شهرستان و افتتاح کارخانه بسته بندی میوه و خشکبار با اشتغالزایی 22نفر بصورت مستقیم بهره برداری شد.
سعید صالحی، اجرای یک طرح عمرانی در روستای قوچان و افتتاح مرکز بهداشت روستای شوراب صغیر و عملیات اجرایی ساخت مرکز دیالیز را از دیگر طرح های بهره برداری شده شهرستان اعلام کرد.
وی همچنین از شروع عملیات اجرایی سه طرح عمرانی با اعتباری افزون بر 550 میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد و گفت: این سه طرح در صورت تامین اعتبار در زمان مقرر تکمیل و تجهیز خواهد شد.
فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان کرد: ساخت نیروگاه انرژی خورشیدی10 مگاواتی، احداث 2 ساختمان دهیاری در مناطق روستایی صادق آباد و قرقوش از جمله طرحهایی است که در شهرستان کلنگ زنی می شود.
شهرستان توریستی سامان در حاشیه زاینده رود و در 24 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار