رییس بیمارستان طالقانی کرمانشاه آخرین وضعیت جهادگران حادثه دیده در منطقه گیلانغرب را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۸۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 28 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،دکتر خسرو فرهادی  در تشریح آخرین وضعیت جهادگران حادثه دیده در منطقه گیلانغرب، گفت: ساعت 21 و 30 دقیقه شنبه (4 شهریور) اولین آمبولانس حامل مصدومان این حادثه وارد بیمارستان طالقانی شد.

وی افزود: بعد از آن آمبولانس‌های دیگر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان طالقانی آمدند و در نهایت 13 نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان طالقانی اعزام شدند.

فرهادی تصریح کرد: از همان لحظات ابتدای ورود مصدومان بلافاصله اقدامات درمانی لازم برای آنها انجام شد و مسئولین دانشگاه و بیمارستان و نیز سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان بر بالین مصدومان حاضر شدند.

وی افزود: یکی از این مصدومان به دلیل هماتوم مغزی بلافاصله توسط جراح مغز و اعصاب تحت عمل جراحی قرار گرفت و هم اکنون در بخش ICU بیمارستان بستری است.

فرهادی تصریح کرد: مصدوم دیگر این حادثه نیز به دلیل خونریزی مغزی و آسیب قفسه سینه در بخش ICU بیمارستان بستری شده است.

وی خاطرنشان کرد: دو نفر از مصدومان نیز که بومی کرمانشاه بودند در بخش‌های بیمارستان بستری هستند که با توجه به شرایط جسمانی که دارند امیدواریم ظرف امروز و فردا مرخص شوند که جهت رفاه حال خانواده این دو نفر همراه‌سرا در اختیار خانواده آنها قرار گرفته است.

رییس بیمارستان طالقانی کرمانشاه با اشاره به ترخیص سه نفر از مجروحان این حادثه در روز گذشته، گفت: شش نفر دیگر از مجروحان پس از انجام اقدامات درمانی لازم و در شرایط استیبل جهت رفاه حال خانواده‌هایشان که عمدتا در تهران ساکن بودند به بیمارستان بقیةالله  تهران اعزام شدند.

وی افزود: تمام اقدامات درمانی لازم برای این شش نفر انجام شد، اما جهت اینکه در محل سکونت و نزدیک خانواده‌هایشان باشند به تهران اعزام شدند.

فرهادی با اشاره به ارزش کار این جهادگران، گفت: مسئولین دانشگاه و کادر بیمارستان تمام تلاش خود را برای مداوای هرچه بهتر این عزیزان به کار گرفتند و امیدواریم همه مصدومان این حادثه در نهایت صحت و سلامت از بیمارستان ترخیص شوند.

وی به عیادت مسئولین کشوری و استانی از این مصدومان اشاره کرد و افزود: طی مدت بستری مصدومان این حادثه دربیمارستان، امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) و معاون استاندار از آنها عیادت کردند و امروز نیز دبیر ستاد اردوهای جهادی وزارت بهداشت با عیادت از این مصدومان از احوال آنها جویا شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار