سرهنگ حمید رضا ملکی در گفتگو با تابناک:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه گفت:سقوط یکدستگاه پژو آر دی در محور ورودی شهر نودشه به دره منجر به کشته شدن ۲ سرنشین خودرو و سه مجروح شد.
کد خبر: ۴۸۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 28 August 2017
سرهنگ حمید رضا ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک اظهار داشت : صبح امروز در محور مریوان به نودشه یک دستگاه پژو آر دی که از سه راهی شهدا عبور می کند و در نزدیکی ۵۰۰ متری شهر نودشه (نزدیک کشتارگاه) از مسیر منحرف می شود و به دره سقوط می کند.

وی با بیان اینکه این خودرو ۵ سرنشین داشته است گفت :در این حادثه متاسفانه راننده خودرو در همان لحظات اولیه فوت می کند و چهار سرنشین خودرو بشدت دچار مجروحیت می شوند و برای درمان عازم بیمارستان قدس پاوه می شوند.

سرهنگ ملکی گفت: سرنشینان این خودرو یک خانواده مریوانی بوده اند که در این حادثه راننده خودرو به اسم مجید محمدی متاسفانه در دم فوت می کند .

مدیر بیمارستان قدس پاوه در تکمیل خبر فوق گفت : متاسفانه یکی دیگر از سرنشین خودرو به نام مریم مفاخری بدلیل شدت جراحات  وارده در بیمارستان فوت می کند .

کیوان رشیدی با بیان اینکه سرنشینان این خودرو ۳ خانم و دو آقا بوده اند افزود : حال دوتن دیگر از این سرنشیان خودرو وخیم است که با آورژانس هوایی به شهر کرمانشاه انتقال یافتند.

گفتگو ازفرهاد صالحی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار