رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: سرانه تخت‌های بیمارستانی استان تا پایان سال جاری به ۱.۷ تخت خواهد رسید.
کد خبر: ۴۸۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 28 August 2017
به گزارش تابناک : حمید درفشی در جلسه شورای اداری استان البرز که ظهر دوشنبه در سالن شهدای دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: در شروع دولت یازدهم در استان البرز به ازای هر هزار نفر جمعیت تنها ۴ دهم تخت بیمارستانی وجود داشت.

وی بابیان اینکه این مهم اکنون در سال جاری به ۱.۲ تخت بیمارستانی به ازای هر هزار نفر رسیده، افزود: بنا داریم تا پایان سال جاری به ۱.۷ تخت بیمارستانی به ازای هر هزار نفر برسیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان کرد: احداث ۳۴ اتاق عمل ازجمله اقدامات شایان توجه انجام‌گرفته محسوب می‌شود، در بخش بهداشت با ایجاد ۷۰ مرکز جامع بهداشتی؛ خدمات خوبی به متقاضیان ارائه شد.

درفشی بابیان اینکه ۵۵ مرکز جامع سلامت، افزایش ۱۸ هزار مترمربع به فضای بهداشتی و به‌کارگماری سه هزار نفر ازجمله اقدامات صورت گرفته است، افزود: بیش از ۱۵ مرکز ناباوری در کشور احداث‌شده که یکی از این مراکز در البرز واقع‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۶۰ تخت در بیمارستان شهید رجائی ایجاد و اولین مرکز غربال‌گری سرطان تیپ یک در البرز راه‌اندازی شده است، گفت: بیمارستان امام علی(ع) ظرف مدت‌زمان دو سال با ظرفیت ۳۰۰ تخت جدید راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطرنشان کرد: کلینیک تخصصی دندانپزشکی با ۱۰۰ بیوت دندانپزشکی برای ارائه خدمات آموزشی و درمانی در سطح البرز راه‌اندازی و ۱۰۰ تخت روان‌پزشکی در البرز ایجادشده است.

وی با اشاره به اینکه درصدد اخذ بهترین تجهیزات برای مراکز درمانی و بیمارستان‌های خود هستیم، تصریح کرد: بیمارستان کوثر با ۱۵۰ تخت با همکاری خوب استانداری برای ارائه خدمات به بیماران راه‌اندازی شد.

درفشی بابیان اینکه اولین مرکز عملیات و بحران E.O.C  در استان ایجادشده است، افزود: احداث و بهره‌برداری از دانشکده دامپزشکی و کلینیک داروسازی از دیگر اقدامات انجام‌گرفته به شمار می‌آید.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار