یکی از مراجع نقلید گفت: طلاب و روحانیان باید با پاسخگویی به شبهه افکنی اعتقادی نسبت به جایگاه امامت، ولایت و رهبری مانع از ایجاد انحراف در جامعه شوند.
کد خبر: ۴۸۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 28 August 2017
به گزارش تابناک قم، آیت الله حسین نوری همدانی ضمن تاکید بر استفاده از فرصت دهه ولایت برای معرفی اسلام ناب محمدی گفت: امروز طلاب و فضلا از فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی غافل نباشند و از این فضا برای معرفی جریان و تفکر غدیر بهره مند شوند و اسلام محمدی را به دنیا معرفی کنند.

وی در دیدار جمعی از طلاب و مبلغان اعزامی به مناسبت دهه ولایت، افزود: ما با تاکید و پافشاری بر اصول خود توصیه می کنیم از اختلاف افکنی جلوگیری شود، دشمن با اختلاف بین شیعه و سنی در تلاش است است که به اصل اسلام ضربه بزند.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: طلاب و روحانیان باید با پاسخگویی به شبهه افکنی اعتقادی نسبت به جایگاه امامت، ولایت و رهبری مانع از ایجاد انحراف در جامعه شوند.

این مرجع تقلید، غدیر را سرمایه بزرگی برای همه مسلمانان برشمرد و بیان داشت: موضوع امامت و رهبری مهمترین مساله است، به همین دلیل باید جشن های غدیر بسیار پررنگ برگزار شود و عقاید خود را به دور از تفرقه افکنی و اختلاف و دشمنی به جهانیان معرفی کرد.

آیت الله نوری همدانی با بیان این که جهان امروز تشنه معارف ناب اهل بیت(ع) است اظهارداشت: امام، مجری برنامه الهی و دستورات پروردگار متعال است، قرآن را اجرا کرده و به عرصه زندگی می آورد و هدایت بشریت را عهده دار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار