معاون امور عمراني استانداري قم گفت: در مقاطعي پروژه پل پرديسان متوقف شد زيرا در حوزه كاري اين پروژه مشكلات تملك وجود داشت.
کد خبر: ۴۸۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 28 August 2017
به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی با اشاره به وضعیت و مشکل تملک پل پردیسان اظهار کرد: در گران ترین بخش‌های شهر به دلیل آنکه پروژه به شهرداری اختصاص داشته تملک صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: توافق شده بود در این پروژه تملک از سوی شهرداری و اجرا از سوی راه و شهرسازی باشد حتی در مقاطعی پروژه راه و شهرسازی متوقف شد زیرا جبهه کاری به دلیل مشکل تملک وجود نداشت.

معاون امور عمرانی استانداری قم عنوان کرد: اکنون در این بخش ورود پیدا کردیم و حتی با مالکان نیز جلسه‌ای برگزار شد که از طریق کارشناسی کاربری و تراکم لازم به باقیمانده اراضی از طریق کمیسیون ماده پنج داده شود.

وی با اشاره به خطوط ویژه اتوبوس خیابان آذر گفت: مسیر ویژه اتوبوس از ابتدا تا انتها باید یکنواخت باشد ولی به دلیل آنکه خیابان آذر از خیابان‌های قدیمی با عرض کم است مشکلات ترافیکی در این خیابان وجود دارد که این امر خطوط ویژه اتوبوس را با مشکل مواجه می‌کند.

بهشتی به اشکالات این طرح اشاره کرد و افزود: کمیته فنی شورای ترافیک این خط را بررسی کرد تا نقاط آسیب‌پذیر منطقه شناسایی شود و به شهرداری فرصت داده شد تا این مشکلات را برطرف کند، چنانچه این مشکلات برطرف نشود شورای ترافیک بر جمع‌آوری این خط تصمیم می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دو ماه گذشته مصوب شد خطوط ویژه اتوبوس تا میدان پلیس جمع‌آوری شود زیرا عمده ترافیک در این بخش قرار دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار