استاندار قم:
استاندار قم گفت: با بررسی‌های صورت گرفته پروژه منوریل قم تنها در یک فاز و به طول 4.7 کیلومتر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 28 August 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی با اشاره به کارنامه فعالیت دولت در استان اظهار کرد: در طول این دولت 605 میلیارد تومان برای پروژه‌های شرکت توزیع برق در قم هزینه شد، همچنین در طول دولت 140 پروژه در بخش آموزش و پرورش استان با اعتباری بالغ بر 296 میلیارد تومان به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در طول چهار سال گذشته شاهد اجرای 36 طرح عمده توسط سازمان جهاد کشاورزی در استان قم با اعتباری بالغ بر 763 میلیارد تومان بودیم، همچنین در این مدت 688 میلیارد تومان برای اجرای 15 طرح عمده در بخش بهداشت و درمان در استان هزینه شد.

استاندار قم افزود: در طول دولت تدبیر و امید 12 طرح عمده در بخش ورزش در استان اجرا شده و تعدادی از مجموعه‌های ورزشی در قم به بخش خصوصی واگذار شد. همچنین شاهد رشد 75 درصدی تعداد قهرمانان کشوری، آسیایی و جهانی در بخش ورزش قهرمانی در استان قم بودیم.

صادقی با اشاره به رشد بخش فناوری اطلاعات در استان قم اظهار کرد: این استان در زمینه پوشش تلفن همراه در جاده‌ها، تعداد اشتراکات تلفن ثابت، خطوط اینترنت پرسرعت و طول شبکه فیبر نوری در طول چهار سال فعالیت دولت رشد زیادی را شاهد بود، همچنین استان قم رتبه نخست را در کشور در تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی دارد.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم برای اجرای پروژه‌های ملی در استان قم اعتباری بالغ بر هزار و 450 میلیارد تومان هزینه شد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: پروژه منوریل شهر قم تعیین تکلیف شد، با بررسی‌های صورت این پروژه‌ تنها در یک فاز و به طول 4.7 کیلومتر در این شهر اجرا می‌شود و این مساله به تصویب شورای عالی ترافیک هم رسیده است. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار