فرماندار آبدانان با اشاره گفت : امسال 230 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی، استانی، بحران، توازن منطقه ای و 2 درصد نفت به شهرستان آبدانان تخصیص یافته است که نسبت به سال گذشته 45 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۸۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 28 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛مجید عسگری در جمع اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: حفر 2 هزار و 300 متر از بدنه اصلی تونل کبیرکوه، تکمیل و بهره برداری از واریانت 10 کیلومتری گردنه گج زاغ، تکمیل و اصلاح مسیر آبدانان انجیره - میمه، احداث و نگهداری 160 کیلومتر از جاده های عشایری، روکش 250 کیلومتر آسفالت جاده های اصلی و اصلاح و حذف 140 کیلومتر از پیچ های خطرناک باعث تحول چشمگیری در حوزه راهسازی و بهبود وضعیت حمل و نقل جاده ای در آبدانان شده است.

وی افزود: در بخش دام و طیور طی چهار سال گذشته با تکمیل، تجهیز و بهره برداری از 24 واحد مرغداری گوشتی و رفع مشکلات مالی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، ایجاد اشتغال برای 250 نفر و افزایش چهار هزار و 500 تنی گوشت سفید شتاب قابل قبولی در این بخش بوجود آمده است.

فرماندار آبدانان عزم دولت تدبیر و امید را برای حل مشکلات مردم جدی اعلام کرد و یادآور شد: اجرای 40 طرح اثرگذار در حوزه آب و خاک و کشاورزی شامل مراحل یک ، 2 ، سه و چهار طرح آبیاری مولاب، ایستگاه پمپاژ چمکبود و توسعه کشت آبی و محصولات با صرفه اقتصادی، زمینه افزایش 40درصدی محصولات کشاورزی این شهرستان را در دولت تدبیر و امید را فراهم کرده است.

عسگری اضافه کرد: طی سه سال گذشته با صرف 120 میلیارد ریال، 23 فضای آموزشی با 112 کلاس درس احداث و به آموزش و پرورش آبدانان تحویل شده که با بهره برداری از این تعداد مشکلات فضاهای آموزشی این شهرستان رفع شده است.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید برای حفر 6 حلقه چاه عمیق، احداث 400 کیلومتر شبکه انتقال و 17 منبع ذخیره آب آشامیدنی، اصلاح و بهسازی شبکه های داخل شهرها و روستاها و توسعه و نگهداری شبکه های انتقال آب 380 میلیارد ریال هزینه شده و مشکلات آب آشامیدنی 14هزار نفر در شهرها و روستاهای مناطق گرمسیری این شهرستان مرتفع شده است.

فرماندار آبدانان دولت دکتر روحانی را یکی از موفق ترین دولت های پس از انقلاب اسلامی دانست و گفت: با استفاده از اعتبارات مدیریت بحران بهسازی بافت های فرسوده و ادامه مسکن مهر 18 هزار منزل مسکونی در شهرها و روستاهای آبدانان بازسازی و مقاوم سازی شده که در تاریخ 39 ساله این شهرستان بی سابقه است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار