معاون سیاسی فرماندار کرمانشاه گفت: افتتاح پروژه ها در هفته دولت نشان دهنده عزم جدی دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۴۸۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 28 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی فرمانداری کرمانشاه همزمان با هفته دولت با حضور دکتر خانی معاون سیاسی فرماندار و فرزادی پور بخشدار ماهیدشت، چند پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 320 میلیون تومان در بخش ماهیدشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی فرماندار کرمانشاه، در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: افتتاح و همچنین آغاز عملیات اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در سطح شهرها و روستاهای بخش، از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دولت است.

دکتر خانی در ادامه افزود:  در این هفته‌‌ی مهم و ارزشمند پروژه‌های زیادی در شهرستان‌ها، استان‌ها و سراسر کشور در راستای خدمت رسانی  به مردم به بهره‌برداری می‌رسد که نشان‌دهنده عزم جدی دولت تدبیر و امید در عمران و آبادی کشور و خدمت به مردم است.

وی در ادامه تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف شهرستان را در جهت شتاب در توسعه ضروری دانست و تصریح کرد: مسئولان شهرستان کرمانشاه  باید تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی خوب و مدون و با پیگیری‌های مداوم بتوانند در راستای سیاست‌های دولت و رضایت‌مندی مردم که رضایت خداوند متعال را هم در پی خواهد داشت گام بردارند.

گفتنی است، افتتاح نمازخانه شهر ماهیدشت با همکاری بانک ملی و شهرداری ماهیدشت، افتتاح خانه بهداشت روستای سامره، افتتاح  2 مدرسه با همکاری خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس در روستاهای بخش، افتتاح پارک کودک و اتمام پروژه جدول گذاری در روستای گوهر آباد، افتتاح پروژه سیستم آبیاری تحت فشار برای 84 هکتار از اراضی کشاورزی، اجرای پروژه شن ریزی روستای قمشه باباکرم خان و دولت آباد، کلنگ زنی مجموعه فرهنگی ورزشی و پارک کودک در روستای قمشه تپه ازجمله پروژه‌های بود که در این روز افتتاح و 
به بهره‌برداری رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار