مراسم وداع با سه شهید گمنام در کرمان همزمان با شب شهادت امام محمد باقر‌(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 28 August 2017
همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر‌(ع) پیکر مطهر سه شهید گمنام در استان کرمان تشییع و تدفین می‌شود.

مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار در کرمان اظهار‌داشت: مراسم وداع با سه شهید گمنام که از روز 19 مرداد‌ماه امسال در ستاد معراج شهدای کرمان حضور داشتند 6 شهریورماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.

امیر مهدی‌زاده با اشاره به اینکه این مراسم همزمان با شب شهادت پنجمین امام شیعیان جهان در مسجد امام محمد باقر‌(ع) کرمان برگزار می‌شود گفت: مراسم وداع با سه شهید گمنام در کرمان با سخنرانی سردار محمد‌رضا حسنی‌سعدی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و مداحی مداح اهل‌بیت‌(ع) منصور پورشیخ همراه است.

مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان افزود: پیکر مطهر این شهدای گمنام روز سه‌شنبه به شهرستان بم و بخش راین از شهرستان کرمان برای خاکسپاری منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه یک شهید گمنام در تپه نور‌الشهداء شهر راین و دو شهید گمنام در حرم شهدای گمنام بم تدفین می‌شود خاطر‌نشان کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهدا روز چهارشنبه با حضور گسترده مردم این مناطق برگزار می‌شود.

محل برگزاری مراسم وداع با سه شهید گمنام در کرمان در مسجد امام محمد باقر‌(ع) واقع در بلوار جهاد شهر کرمان، انتهای کوچه شماره 30 برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار