رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه ۲۱۰ میلیارد تومان در استان کرمان برای اشتغالزایی در کمیته امداد و سایر مشاغل خرد در نظر گرفته شده است گفت: پروژه‌های نیمه تمام حوزه ورزش و جوانان به صورت کامل تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 28 August 2017
جعفر رودری امشب در جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت اظهار‌داشت: عملکرد قابل قبولی در این شهرستان نسبت به قبل دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی در سه برنامه کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت تعریف می‌شود گفت: بیش از 400 پروژه در سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان تعریف شد و امسال نیز تاکنون 455 پروژه به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان ارائه شده است که بسیار موثر و کار‌ساز هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی را در بلند مدت باید ببینیم، خاطر‌نشان کرد: اگر اقتصاد مقاومتی را در بلند مدت نبینم باعث بی‌کیفتی کارها می‌شود و در جنوب استان کرمان بر اساس برنامه ششم توسعه، تاکید بسیاری بر مناطق محروم شده است.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌هایی که در برنامه ششم دیده شده نگاه به مناطق کمتر توسعه یافته و توان‌بخشی است گفت: در جنوب کرمان در حوزه تولید مشکلات کمتری داریم و باید در بخش صادرات تلاش کنیم.

رودری فعالیت در حوزه صنعت و معدن در جنوب کرمان را بسیار قابل قبول دانست و افزود: درسال 90 در استان کرمان  167 هزار نفر جمعیت بیکار و در جیرفت 22 هزار نفر بیکار داشتیم که امروزه استان به 117 هزار نفر کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در استان سالانه به‌طور متوسط حدود 32 هزار فرصت شغلی ایجاد کردیم که متوسط ایجاد شغل 12 هزار نفر است تصریح کرد: در سال جاری برای افزایش تولید برنامه‌هایی را تعریف کردیم و کمک‌های فنی اعتباری حدود 72 میلیارد تومان در استان کرمان دیده شده که در بسیاری از شهرستان‌ها می‌تواند استفاده شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه 210 میلیارد تومان در استان کرمان برای اشتغالزایی در کمیته امداد و سایر مشاغل خرد در نظر گرفته شده است گفت: کمیته تخصیص در استان راه‌اندازی می شود تا بسیاری از مشکلات برطرف شد و همچنین پروژه‌های نیمه تمام حوزه ورزش و جوانان به صورت کامل تکمیل می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار