فرماندار شهرستان جیرفت گفت: در هفته دولت ۱۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۸۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 28 August 2017
احمد ‌امینی‌روش امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در جمع مسئولان با تبریک هفته دولت اظهارداشت: مدیران این شهرستان کارنامه خوبی در دولت یازدهم از خود برجای گذاشتند.

وی با بیان اینکه مدیران باید از این فرصت‌هایی که در اختیار دارند به درستی استفاده کنند تصریح کرد: در هفته دولت 136 پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز روستاهای شهرستان جیرفت فراهم شده است، خاطرنشان کرد: باید از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی، جیرفت به بم و جیرفت به بافت در دستور کار قرار دارد افزود:  فرودگاه جیرفت با هفته‌ای سه پرواز پس از هفت سال تعطیلی در دولت یازدهم راه‌اندازی شده است.

امینی‌روش خاطرنشان کرد: امروز زمینه صادرات زمینی محصولات کشاورزی جنوب از جیرفت به عراق، افغانستان، تاجیکستان و غیره فراهم شده است.

وی مهم‌ترین معضل منطقه را خشک‌سالی برشمرد و عنوان کرد: کارهای بسیاری در این حوزه از جمله اصلاح الگوی کشت، کشت جایگزین و غیره انجام شده است.

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی در این شهرستان زمینه حضور بخش خصوصی فعال شده است گفت: 272 طرح با اعتباری بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان در طرح مثلث توسعه اقتصادی این شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از لحاظ امنیتی جیرفت در وضعیت مطلوبی بسر می‌برد بیان کرد: هیچ شرور شناسنامه داری در این منطقه وجودندارد و قتل‌های که در این منطقه صورت گرفته ریشه امنیتی ندارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار