شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر در حوزه افزایش اعتماد عمومی معرفی شد.
کد خبر: ۴۸۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 28 August 2017
فرماندار عسلویه شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه را به عنوان دستگاه برتر شهرستان از نظر ارتقاء کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی معرفی کرد.

عبدالله نادری از سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر کرد و گفت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه بخش سلامت در سطح شهرستان برداشته شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: قرار گرفتن در ردیف دستگاه های برتر شهرستان، نشان از تلاش و خدمت دلسوزانه کلیه ی کارکنان شبکه دارد.

جاسم زارعی اظهار داشت: دست‌یابی به موفقیت های بزرگتر با داشتن کارکنانی متعهد و تلاشگر امری دور از دسترس نیست.

وی ضمن تشکر از حمایت‌ها و همکاری همه جانبه شخص فرماندار، رئیس دانشگاه و معاونین و همچنین معاونین فرمانداری، از تلاش ها و خدمات شبانه روزی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر کرد و یادآور شد: خدمت به مردم شهرستان فرصتی ارزنده است که در اختیار ما قرار گرفته است.

زارعی گفت: نبی مکرم اسلام می فرماید؛ «خیر الناس انفعهم للناس» بهترین مردم کسانی هستند که نفعی به مردم می رسانند. لذا در این راه باید تلاش خود را بکار گیریم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم که رضایت خداوند متعال در رضایت خلق نهفته است.

وی با اشاره به پروژه‌های روستایی حوزه سلامت از عزم جدی برای اتمام این پروژه ها تا پایان سال جاری سخن گفت و از افتتاح پروژه بزرگ ۴۵ میلیاردی مرکز بهداشت شهرستان و همچنین کلینیک دهان و دندان خبر داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار